Εξάντας 2008 σελ. 120 (27*21) Σκληρό Εξώφυλλο Άριστη Κατάσταση
Η εικαστική δουλειά της είναι άμεσα συνδεδεμένη με την έρευνα πάνω στην λειτουργία της όρασης και γενικότερα του εγκεφάλου, την αποδόμηση της φόρμας, το πάντρεμα των υλικών και των τεχνικών. Η Ρηνιώ Μουρέλου-Κυριαζίδη είναι μια ευρηματική ζωγράφος, μια ξεχωριστή και μοναχική περίπτωση, θα μπορούσε να πει κανείς, στον ελληνικό εικαστικό χώρο. Η έρευνά της, που προβάλλεται σε πρώτο επίπεδο στους πίνακές της, έχει να κάνει με μια πρωτότυπη γραφή, η οποία συνίσταται σε ποικίλα γεωμετρικά σχήματα, παραστατικά ή αφηρημένα θέματα, έντονα χρώματα και, συχνά, τρία επίπεδα καμβά. Σε δεύτερο επίπεδο, καθαρά επιστημονικό, με τη δουλειά της επιχειρεί να εικονοποιήσει τις διαφορετικές λειτουργίες του εγκεφάλου, καθώς επεξεργάζεται τα ερεθίσματα που δέχεται. Πολλές εικόνες κατακλύζουν τον εγκέφαλο, μερικές από τις οποίες τελικά επιλέγονται, για να προβληθούν με αφαιρετικό τρόπο στη σκέψη του κάθε καλλιτέχνη και να μεταπλαστούν στη συνέχεια σε έργο τέχνης, σε δημιουργία.
Φασιανός Α. – Τ. Παπαϊωάννου Ζωγραφικός και αρχιτεκτονικός χώρος. Εκδόσεις Ιεροφάντες, [2005], πλάγιο σχήμα, σ. [20]. Κατάλογος τυπωμένος με την τεχνική της μεταξοτυπίας. Τυπωμένο σε 500 αντίτυπα.
Πάρα πολύ καλή κατάσταση
Συγγραφέας Γιάννης Λουκιανός Εκδόσεις Βότσαλο 2002 σελ. 162 28*25 Εξαιρετική κατάσταση
Σκληρό Εξώφυλλο isbn 9789609118019
Τι είναι το ψηφιδωτό; Από πού πηγάζει η ονομασία του; Ποια είναι η τεχνική αλλά και η ιστορική του διαδρομή στη διαρκή πορεία του; Ερωτήματα των οποίων την απάντηση ελπίζουμε ότι θα βρει ο αναγνώστης σε αυτό το βιβλίο (. . .) Ψηφιδωτό είναι το διακοσμητικό έργο που γίνεται με ψηφίδες, με κομμάτια δηλαδή πέτρας, γυαλιού ή ό,τι άλλο εμπνέει τον καλλιτέχνη, πάνω σε ένα υπόστρωμα. Οι ψηφίδες οφείλουν το όνομά τους στην ψήφο, στο μικρό δηλαδή κομμάτι πέτρας ή κεραμικού με το οποίο ψήφιζαν στην αρχαιότητα. Όμως το ψηφιδωτό λέγεται και μωσαϊκό, όνομα που προέρχεται από τη διακόσμηση των χώρων που είναι αφιερωμένοι στις Μούσες (. . . ) Εκτός από μερικά μνημειακά έργα, όπως για παράδειγμα, το κυνήγι του ελαφιού από την Πέλλα ή κάποιο εξαίρετο έργο της βυζαντινής τέχνης από τη Μονή Δαφνίου, παράλληλα παρουσιάζονται ψηφιδωτά που δεν έχουν τύχει μεγάλης δημοσιότητας, αλλά και έργα που έχουμε τη χαρά να βλέπουμε να δημοσιεύονται για πρώτη φορά, όπως αυτά του «Κεραμεικού»
ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Ο ΨΗΦΟΘΕΤΗΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ
ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ
ΨΗΦΙΔΕΣ ΑΠΟ ΦΥΣΙΚΑ ΠΕΤΡΩΜΑΤΑ
ΤΑ ΣΜΑΛΤΑ
ΚΕΡΑΜΙΚΕΣ ΨΗΦΙΔΕΣ
ΤΑ ΣΥΝΔΕΤΙΚΑ ΥΛΙΚΑ
ΚΟΝΙΑΜΑΤΑ
Η ΚΟΠΗ ΤΩΝ ΨΗΦΙΔΩΝ – ΕΡΓΑΛΕΙΑ
Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΤΟΥ ΨΗΦΙΔΩΤΟΥ
Η ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΟΧΗ
Η ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΤΩΝ ΡΩΜΑΙΩΝ
ΒΥΖΑΝΤΙΝΑ ΨΗΦΙΔΩΤΑ
ΑΠΟ ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ ΣΤΟΝ ΕΙΚΟΣΤΟ ΑΙΩΝΑ
ΤΑ ΨΗΦΙΔΩΤΑ ΤΟΥ ΚΕΡΑΜΕΙΚΟΥ
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
ΠΗΓΕΣ ΕΙΚΟΝΩΝ
Φωτογραφίες Ξένια Γκούμα Λεκανίδη Ελληνικά-Αγγλικά 2008 (21*29) 168 σελ. Σκληρό Εξώφυλλο Αθήνα 2008 Εξαιρετική Κατάσταση
Νέο Δελχί-Άγκυρα- Τζαιπούρ–Τζοντπούρ-Ουνταιπούρ
Φωτογραφικό λεύκωμα με εισαγωγικά κείμενα του Ν.Βαλαωρίτη, Β. Βερούτη, Λ.Τσιριγκούλη και της φωτογράφου.
Ινδία, μια χώρα που στο μυαλό μας φαντάζει τόσο αντιφατική και ίσως γι’ αυτό ελκυστική. Μια χώρα που για πολλούς συμβολίζει μια πνευματική αναζήτηση, καθώς συναντάς σε κάθε βήμα ένα μυστικισμό άμεσα συνδεδεμένο με τους θεούς και τους μύθους. Μια ονειρική χώρα λοιπόν, που στον κόσμο των παραμυθιών θα τη ζωγράφιζες μ’ ένα πέπλο από πάνω της που την κάνει μαγική, καθώς έντονα χρώματα ξεχύνονται και βάφουν την καθημερινότητα και τα όνειρα των ανθρώπων της. (. . .)
Ολκός 2002 ,130 σελίδες (30*24), Σκληρό Εξώφυλλο Επιμέλεια Λίκα Φλώρου Άριστη Κατάσταση
Ένα βιβλίο με φωτογραφίες, είναι πάνω απ’ όλα, ένα βιβλίο μνήμης. Το Μεσολόγγι, στη θύμηση των ανθρώπων, έχει καταγραφεί με το κύρος του μύθου, αφού δεν υπήρξε ένα σύμβολο ελευθέριας μόνο για την εποχή του. Το λεύκωμα αυτό ενώνει τη φωτογραφία με το στίχο, την οπτική εικόνα με τη λεκτική έκφραση του συναισθήματος, αποτελεί μια ομιλούσα προσωπογραφία της πόλης, που είναι συγχρόνως και μια λυρική ψυχογραφία της. Μ’ άλλα λόγια, δεν είναι μια καταγραφή αρχείου, αλλά μια παρακαταθήκη βιωμάτων, μια αποτύπωση ζωής, όχι μόνο για εκείνους που έζησαν και ζουν σ’ αυτή την πόλη, αλλά και για εκείνους που πρόκειται να έρθουν.
Εκδόσεις Πεκ σελ. 170 34*24 Εξαιρετική κατάσταση Σκληρό εξώφυλλο
Η έκδοση παρουσιάζει για πρώτη φορά το έργο του ζωγράφου και επιχειρεί μια ολοκληρωμένη αποτίμηση της καλλιτεχνικής προσωπικότητας του Στέλιου Αναστασιάδη (Χανιά 1926-Αθήνα 1995). Ο περιθωριακός αυτός ζωγράφος, που μόνο μια φορά στη ζωή του δέχτηκε να εκθέσει έργα του και ουδέποτε συμβιβάστηκε με τους κανόνες της αγοράς τέχνης, παρά τις τρομακτικές οικονομικές δυσχέρειες που αντιμετώπισε στη ζωή του, παρουσιάζεται στο βιβλίο αυτό με την εισαγωγή του Νίκου Χατζηνικολάου, καθηγητή της Ιστορίας της Τέχνης στο Πανεπιστήμιο Κρήτης. Ο συγγραφέας παρακολουθεί την οδύσσεια αυτού του μποέμ και αντικομματικού αριστερού, που νεαρός έφυγε από την Αλεξάνδρεια το 1945 για να σπουδάσει στο Παρίσι. Στη συνέχεια πήγε στη Βουδαπέστη όπου έζησε το δράμα του σοσιαλιστικού μετασχηματισμού της Ουγγαρίας (1949-56). Με πληγωμένα τα οράματα επέστρεψε στη Δύση (Λονδίνο, Παρίσι, Αθήνα) για να συνεχίσει την περιπέτεια της τέχνης και της ζωής. Το έργο του Αναστασιάδη χωρίζεται σε δύο μέρη: τα πορτρέτα που ζωγράφισε στην Ευρώπη και την Ελλάδα και τα τοπία που φιλοτέχνησε αφότου εγκαταστάθηκε οριστικά στην Αθήνα το 1964. Την εκτενή εισαγωγή για τον άνθρωπο και το έργο του συμπληρώνουν με βιογραφικά στοιχεία ο Δημήτρης Τζώρτζης, η Νατάσα Δομνάκη και η Ρεγγίνα Γκοντιέ.
Αθήναι 1957 Αρ. 40 σελ. 380 συν πίνακες, ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ κατάσταση
Γιάννης Βασιλειάδης, Έκδοση περιοδικού Φιλμ Α1 Καστανιώτης 1975, σελ. 119 συν σχέδια (17*24) Πολύ Καλή κατάσταση
Ένας πραγματικός θησαυρός τεχνικών χειροτεχνίας !!! Πλούσια και αναλυτική εικονογράφηση Μην το χάσετε !!!
Ανθη και φυτά, Βότανα, γούνα, γυαλί, δέρμα, διακόσμηση αυγά, Ζαχαροπλαστική διακόσμηση, Καλαθοπλεκτική, Κεραμική, Τεχνικές κλωστών (κεντημα, μακραμέ, ύφανση, χαλιά, φριβολιτέ κ.α.) Λιθοχαρακτική, Μέταλλο, ξύλο, Σμάλτο, χαρτί, ύφασμα (πιλοποιία, γλυπτική, αμπαζουρ κ.α) Χάντρες, Ψηφιδωτά και άλλες πολλές τεχνικές!!!
Συγγραφέας MARSHALL CAVENDISH Εκδόσεις Πήγασος 1978, 6 τόμοι μεγάλου σχήματος, Άριστη κατάσταση, Δερματόδετο
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήσης. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώριση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας, ώστε να μπορούμε να διατηρήσουμε κάποια προϊόντα που έχετε τοποθετήσει στο καλάθι.
Τα απολύτως απαραίτητα Cookies θα πρέπει να είναι ανά πάσα στιγμή ενεργοποιημένο, ώστε να μπορούμε να αποθηκεύσουμε τις προτιμήσεις σας για τις σχετικές ρυθμίσεις.
Εάν απενεργοποιήσετε αυτό το cookie, δεν θα μπορέσουμε να αποθηκεύσουμε τις προτιμήσεις σας. Αυτό σημαίνει ότι κάθε φορά που επισκέπτεστε αυτόν τον ιστότοπο θα πρέπει να ενεργοποιείτε ή να απενεργοποιείτε ξανά τα cookies.