Συγγραφέας Φρίντα Μπιούμπι Εκδόσεις Εξάντας, Αθήνα 1983 Σελ.304 Μαλακό εξώφυλλο Δεύτερο Χέρι Πολύ Καλή Κατάσταση
Βιβλιοπωλείον της Εστίας Αθήνα 2006 σελ. 726 17*24 Μαλακό Εξώφυλλο Άριστη Κατάσταση
isbn 9789600507522
Οι “Αγριόκυκνοι” της Γιούνγκ Τσανγκ συνδυάζουν τις προσωπικές αναμνήσεις της συγγραφέως από την Κίνα, όπου έζησε ως τα 26 χρόνια της, με υλικό 60 απομαγνητοφωνημένων ωρών με προφορικές αφηγήσεις της μητέρας της. Η συγγραφέας αποδίδει την οξεία μνήμη της μητέρας της στις φοβερές ανακρίσεις στις οποίες την υπέβαλαν ως ύποπτη για αντεπαναστατική δράση. Την είχαν ανακρίνει περί τα δεκαπέντε διαφορετικά πρόσωπα που την πίεζαν να θυμηθεί λεπτομερώς οτιδήποτε είχε κάνει ή πει.
Το αυτοβιογραφικό αυτό βιβλίο καταγράφει λοιπόν τη ζωή τριών γενεών Κινέζων γυναικών πρίν και μετά την Πολιτιστική Επανάσταση του Μάο, διατρέχοντας έτσι εκατό χρόνια από την πρόσφατη ιστορία της Κίνας. Καθώς η ήρεμη και μετρημένη πρόζα της Γιούνγκ Τσανγκ μας ξεναγεί στον τρόμο και στα βάσανα στα οποία υποβάλλεται η οικογένειά της, παίρνουμε μια γεύση από τον τρόμο και τα βάσανα στα οποία υποβλήθηκαν εκατομμύρια ζωές. Εδώ αποδόθηκε η πρωτοφανής επιτυχία του κειμένου-μαρτυρία: στο ότι εγείρει έντονα τα συναισθήματα του αναγνώστη -οίκτο και φόβο και συμπάθεια- με αφορμή μια οικογενειακή ιστορία που είναι ταυτόχρονα η σύγχρονη ιστορία μιας τεράστιας χώρας.
Εκδόσεις Δίφρος Σελίδες 336 14*21 Εξαιρετική Κατάσταση Διαθέσιμο Εξαντλημένο από τον εκδ.οίκο
Τα “Απομνημονεύματα” του Αλή Μουζαφέρ Αρχιευνούχου στα χαρέμια του διαβόητου Τούρκου σουλτάνου, Αβδούλ Χαμήτ, πρέπει να διαβαστούν κυρίως από όλους τους σύγχρονους Έλληνες, τις Ελληνίδες και την Ελληνική Νεολαία. Δεν πρόκειται διόλου για βιβλίο σκανδαλοθηρικό. Αντίθετα με την ιστορική τους τεκμηρίωση τα “Απομνημονεύματα” αυτά με την λογοτεχνική τους ενάργεια ζωντανεύουν μια ζοφερή πραγματικότητα, που εκτός από τις κοινωνικές της επιπτώσεις, καταδείχνει σύνδρομες και τις βιολογικές. Αυτές, φως φανερό, καταδείχνονται στις επίγονες γεννεές του μουσουλμανισμού της γείτονος Ανατολής…
Ο αναγνώστης, ας ρίξει τη ματιά του στον Πρόλογο και στον Επίλογο της παρούσας Ελληνικής Έκδοσης, για να προϊδεαστεί πάνω σ’ ένα κείμενο συναρπαστικό, που κεντρίζει μνήμες καυτερές στον Έλληνα και γενικά στον Άνθρωπο και θα συμφωνήσει πως η ανάγνωση του έργου αυτού, ξεπερνά σε λογοτεχνική δύναμη και σε ιστορική επισήμανση, πολλά διεθνή διαφημισμένα έργα… (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)
Πρόλογος
Από τον Καύκασο στην Σταμπούλ
Ας γίνει το θέλημα του Αλλάχ
Στο παλάτι της Τσάμλιτζας
Στον οντά της ευνοουμένης
Ύστερα από τρεις μήνες
Ο Σουλτάνος στην Τσάμλιτζα
Η ιστορία του ευνούχου Χασάν
Ο μικρός ευνούχος
Μέρες αιχμαλώτων
Στους οντάδες των ευνούχων
Ο ανικανοποίητος έρωτας
Τα μυστικά του Γιλδίζ
Ο λοχαγός Μαχμούτ
Μετά την τραγωδία
Η ζωή στο χαρέμι
Πως διαλύθηκε η δυσθυμία
Στα ανάκτορα του Ντολμά Μπαξέ
Τα ανάκτορα του Ντολμά Μπαξέ
Όπου ρόδα και γιασεμιά σμίγουν
Μια παλιά αγάπη
Οι έρωτες του Μαύρου Χιλμή
Σκέψεις και αποφάσεις
Η Νουριέτ στο παλάτι
Επίλογος
Συγγραφέας Ευθύμιος Σουλογιάννης Εκδόσεις Καστανιώτη σελ. 146 28*27 Σκληρό εξώφυλλο Εξαιρετική Κατάσταση
ΠΡΟΛΟΓΟΣ ΑΓΓΕΛΟΥ ΔΕΛΗΒΟΡΡΙΑ
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ
Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΠΕΝΑΚΗ ΚΑΙ Η ΑΛΕΑΝΔΡΕΙΑ ΤΗΣ
Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΜΠΕΝΑΚΗΣ ΖΕΙ ΣΤΗΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ
Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΜΠΕΝΑΚΗΣ ΕΓΚΑΘΙΣΤΑΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟ 1926
ΤΟ ΤΕΛΟΣ
ΠΩΣ ΕΙΔΑΝ ΚΑΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΑΝ ΤΟΝ ΑΝΤΩΝΗ ΜΠΕΝΑΚΗ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΚΑΤΕΛΙΠΕ
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
Αγγελάκας Γιάννης, Εκδόσεις ΑΑ. Λιβάνη Αθήνα 2001 σελ. 337 Μαλακό Εξωφυλλο (17*24)
Γενική κατάσταση πάρα πολύ καλή, έχει αραιές υπογραμμίσεις.
Τίτλος πρωτότυπου Two lives Gertrude and Alice Αθήνα 2008 σελ.168 Εξαιρετική κατάσταση Εξαντλημένο από τον εκδ. οίκο ISBN 978-960-7909-88-6
«Πως δύο ηλικιωμένες εβραίες λεσβίες είχαν γλιτώσει από τους ναζί;» αναρωτιέται η Τζάνετ Μάλκολμ στην αρχή αυτού του εξαιρετικού έργου που συνδυάζει τη λογοτεχνική βιογραφία με την ερευνητική δημοσιογραφία. Αναφέρεται, φυσικά, στην Γερτρούδη Στάιν, μια από τις κυριότερες εκπροσώπους του μοντερνισμού, «που η γοητεία της ήταν τόσο έκδηλη όσο και το πάχος της», και στη «λεπτή, άσχημη, σφιγμένη, ξινισμένη» Άλις Μπ. Τόκλας, την «εργάτρια μέλισσα» που φρόντιζε τη Στάιν σε όλη τη διάρκεια του σαραντάχρονου «γάμου» τους, στο Παρίσι. Καθώς όμως προχωρεί την έρευνά της για την παραμυθένια ζωή του ζεύγους σ’ ένα χωριό της Γαλλίας του Βισί, η Μάλκολμ έρχεται αντιμέτωπη με κρίσιμα ερωτήματα για το ευρύτερο θέμα της βιογραφικής αλήθειας. «Η αστάθεια της ανθρώπινης γνώσης είναι μία από τις ελάχιστες βεβαιότητές μας», γράφει. Το πορτρέτο του θρυλικού ζεύγους που αναδύεται απ’ αυτό το έργο είναι απρόσμενα ηλεκτρισμένο. Οι δύο παγκόσμιοι πόλεμοι που έζησαν η Στάιν και η Τόκλας παραλληλίζονται με τον ιδιωτικό πόλεμο που μαινόταν ανάμεσά τους. Στον πόλεμο αυτό, όπως ανακάλυψε η Μάλκολμ, πολλές φορές οι μάχες ήταν αδυσώπητες.
Οι “Δυο ζωές” είναι επίσης ένα έργο λογοτεχνικής κριτικής. «Ακόμα και τα πιο ερμητικά γραπτά της [της Στάιν] είναι στο βάθος αυτοβιογραφικά έργα», γράφει η Μάλκομ. «Το κλειδί του “Εγώ” δεν θα ξεκλειδώσει την πόρτα που θα οδηγήσει στο νόημά τους -για να γίνει κάτι τέτοιο χρειάζεται λοστός- καμιά φορά όμως θα σου επιτρέψει να περάσεις σε κάτι σαν προθάλαμο υπαινιγμών». Είτε όταν αναλύει τη βατή “Αυτοβιογραφία της Άλις Μπ. Τόκλας”, στην οποία η Στάιν «έλυσε τα προβλήματα που παρουσιάζει μια αυτοβιογραφία» είτε όταν παλεύει με τη “Δημιουργία των Αμερικανών”, ένα αριστούργημα «μεγαλειώδους ακαταστασίας», η Μάλκομ είναι εκπληκτικά διορατική.
Μετάφραση Γιάννης Ανδριτσόπουλος, Αθήνα 1989 σελ.420 (14*21), Μαλακό Εξώφυλλο, Εξαντλημένο, Άριστη Κατάσταση
Εξαιρετική Κατάσταση Ανατύπωση 2013 Αρ. 150 (17*24) σελ. 218 ISBN9607036476
Εκδόσεις Ωκεανίδα, Αθήνα 1988 Σελ.136 (14*21) Κατάσταση Εξαιρετική
‘Το βιβλίο αυτό δεν γράφτηκε σαν βιογραφία της Τζένης Καρέζης. Το έγραψα για να τιμήσω τη μνήμη της. Τη μνήμη της αξέχαστης Τζένης με το πληθωρικό ταλέντο, τη μοναδική ομορφιά και τον ακέραιο χαρακτήρα. Δεν μιλάω για τη ζωή της, δεν γράφω ύμνους για την καριέρα της. Περιορίζομαι στα τριάμισι χρόνια που ζήσαμε μαζί παντρεμένοι, νέοι τότε, ξέγνοιαστοι, χωρίς προβλήματα, ευτυχισμένοι, αλλά που πέρα από τη χαρά της ζωής τα χρόνια αυτά ήταν πολύ σημαντικά στην επιτυχημένη σταδιοδρομία της.’
Συγγραφέας: Κώστας Σαμαράς Κέδρος 2008 σελ. 766 14*21 Εξαντλημένο από τον εκδ. οίκο Βάρος 900 gr Πάρα πολύ κατάσταση
Aν και βιογραφία το πολύ καλογραμμένο αυτό βιβλίο δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από τα καλύτερα αστυνομικά μυθιστορήματα.
Το βιβλίο αυτό είναι η γραπτή μεταφορά παράνομης δράσης και οδυνηρών εμπειριών που ζητούσαν πιεστικά διέξοδο με ζητούμενο την ψυχική ισορροπία μέσα σ’ ένα ασφυκτικό και επικίνδυνο περιβάλλον.
Το να μπορεί ένας επικίνδυνος κρατούμενος -που κατά καιρούς έχει γίνει πονοκέφαλος για το διωκτικό και σωφρονιστικό σύστημα- να εκφράζει ελεύθερα τις σκέψεις και τις εμπειρίες που αφορούν την παράνομη δράση του, και να τις εκδίδει μάλιστα, είναι επιφανειακά μια δυνατότητα την οποία κάποιος απονήρευτος θα χρέωνε στα θετικά αυτού του συστήματος.
Ο Κώστας Σαμαράς έζησε το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του σ’ ένα έντονο φλερτ με τον κίνδυνο και την παραβατικότητα, διαπνεόμενος από αντιεξουσιαστική ιδεολογία -που είχε οδυνηρές συνέπειες για τον ίδιο. Το 2004 αποφυλακίστηκε με πολυετή αναστολή, έχοντας εκτίσει, συνολικά, δεκαέξι χρόνια ποινής, ανάμεσα σε πέντε αποδράσεις και μετά από εξήντα έξι δικαστικές αποφάσεις και είκοσι, συνολικά, χρόνια εμπλοκής με την παρανομία και το Σωφρονιστικό σύστημα. Το βιβλίο “Καταζητείται” κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 1999 από τις εκδόσεις “Οξύ”, ενώ εξέτιε ακόμη μέρος της ποινής του, και χαρακτηρίστηκε “εγχειρίδιο του ευδιάθετου κλέφτη” (Ν. Ντόκας, “Ελευθεροτυπία”), “γκαγκστερικό μυθιστόρημα, εφάμιλλο των καλύτερων δειγμάτων του είδους” (Φ. Φιλίππου, “Το Βήμα”) και “έργο ενός ιδιόρρυθμου ποιητή, με τον οποίο είμαι πλήρως αλληλέγγυος” (Η. Πετρόπουλος, “Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία”).
Κ.Σ.
Τo βιβλίο έχει πωληθεί.
Εξάντας 1981 σελ. 345 Πάρα πολύ καλή γενική κατάσταση, μόνο ελάττωμα σημάδι υγρασίας στο εξώφυλλο (βλ.φώτο)
Εκδόσεις Κότινος Αθήνα 2005 σελ. 504 14*21 Εξαιρετική Κατάσταση
ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄
ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΑΣΤΟΙ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄
Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄
Η ΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΗΓΕΜΟΝΑ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄
ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΘΗΤΕΙΑΣ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε΄
Ο ΧΡΥΣΟΥΣ ΑΙΩΝ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΤ΄
ΤΟ ΒΑΣΙΛΙΚΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Ζ΄
Η ΣΥΝΩΜΟΣΙΑ ΤΩΝ ΠΑΤΣΙ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Η΄
Ο ΙΕΡΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Θ’
Ο ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΗΣ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Ι΄
Ο ΣΑΒΟΝΑΡΟΛΑ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΙΑ΄
ΤΟ ΛΥΚΟΦΩΣ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΙΒ΄
ΤΟ ΤΕΛΟΣ
ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΙΚΟΝΩΝ
ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ
Συγγραφέας: Παναγιώτης Φύτρας | Εκδόσεις: Οδός Πανός | Ημ. Έκδοσης: 2006 | Σελίδες: 176 | Διαστάσεις: 16,9*23,4 Δευτερο χέρι πάρα πολύ καλή κατάσταση
Κάρλο Λέβι Μετάφραση Ρίτας Μπούμη Παπά Εξώφυλλο Γιάννης Βασιλάκης Εκδόσεις Μοχλός Αθήνα 1957 σελ.246 Μαλακό Εξώφυλλο (14*21) Άριστη Κατάσταση
Άκοπο αντίτυπο της έκδοσης του 1957 στην εξαιρετική μετάφραση της Ρίτας Μπούμη Παπά.
Πραγματικά γεγονότα, συγκλονιστικές περιγραφές της ζωής των εξαθλιωμένων οικονομικά αγροτών του Ιταλικού νότου και άξιες θαυμασμού ψυχογραφίες των κατοίκων του χωριού, μέσα από την εξιστόρηση της καθημερινότητας τους.
Το πιο γνωστό βιβλίο του Κάρλο Λέβι, (ήταν επίσης γιατρός, ζωγράφος και αγωνιστής της ιταλικής Αριστεράς). Το βιβλίο αυτό γράφτηκε κατά τη διάρκεια της εκτόπισής από το φασιστικό καθεστώς του Μουσολίνι του σε χωριό του Ιταλικού νότου και σε αυτό περιγράφεται η κοινωνική κατάσταση της αγροτικής νότιας Ιταλίας, «Το Έμπολι, λένε οι κάτοικοι της περιοχής είναι το τελευταίο χωριό όπου ζουν χριστιανοί. Χριστιανός σημαίνει άνθρωπος: στα χωριά που είναι πέρα από τα δικά μας, οι άνθρωποι δε ζουν σαν χριστιανοί αλλά σαν ζώα».Το “Ο Χριστός σταμάτησε στο Έμπολι” μεταφέρθηκε στον κινηματογράφο από τον Φραντσέσκο Ρόζι (1979), με πρωταγωνιστές τον Τζαν Μαρία Βολοντέ και την Ειρήνη Παππά.
Μεταφραστές: Β.ΚΟΧΛΑΤΖΗΣ, ΠΟΤ.ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ, ΒΑΣ.ΚΟΧΛΑΤΖΗΣ, ΆΡΗΣ ΔΙΚΤΑΙΟΣ, ΦΟΙΒ. ΕΥΑΓΓΕΛΑΤΟΣ, ΠΟΤΗΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ, ΒΑΣ.ΚΟΧΛΑΤΖΗΣ, ΒΑΣ. ΚΟΧΛΑΤΖΗΣ , ΑΡ. ΑΓΓΕΛΙΔΗΣ
Τίτλος πρωτοτύπου: Hardcore Zen Αθήνα Lector 2010 σελ. 224
ISBN 978-960-6621-72-7 (Μαλακό εξώφυλλο) Εξαιρετική κατάσταση Εξαντλημένο από τον εκδ. οίκο
Συγγραφέας Τζων Χόουλετ Μετάφραση Σωκράτης Τομανάς Επιμέλεια Βασίλης Τομανάς Εκδόσεις Κατσάνος Σελ. 256 (14*21) Μαλακό Εξώφυλλο Ημ.Έκδοσης Δεν αναγράφεται υπολογίζεται στα τέλη ’70, δεκαετία ’80, Πλούσιο Φωτογραφικό Υλικό Πολύ Καλή Κατάσταση