Παλαιοβιβλιοπωλείο - Εκδόσεις
  • Προβολή

Βλέπετε 307–324 από 325 αποτελέσματα

  • Τουρκοκρατία στον Ελλαδικό Χώρο 1453-1821 10.00

    Συγγραφέας: Γιάννης Μαρρές Εκδόσεις: Αντώνης Δ.Δημητριάδης (Κουλτούρα) Ημ.Έκδοσης: 1984 Σελίδες: 336 (14*21) Μαλακό Εξώφυλλο

    • Τραγούδια Εθνικά 20.00

      Συγγραφέας: Αντώνιος Μανούσος | Εκδόσεις: ( Νότη Καραβία) Κουλτούρα|  Ημ.Έκδοσης: 1850 | Σελίδες: 327 (15*22) Μαλακό Εξώφυλλο:

      Η πρώτη συστηματική καταγραφή των ελληνικών δημοτικών τραγουδιών. Με σχόλια και αισθητική ανάλυση του κάθε τραγουδιού

      • Τρεις Ζωές 10.00

        Τίτλος Πρωτότυπου: Three lives Συγγραφέας: Γερτρούδη Στάιν Εκδόσεις: Ερμείας (Κουλτούρα) Ημ.Έκδοσης: 1991 Σελίδες: (12*24) Μαλακό Εξώφυλλο

        Η Γερτρούδη Στάιν (1874-1946) υπήρξε από τους πιο γνήσιους νεωτεριστές που πειραματίστηκαν στην εξεύρεση καινούργιων τεχνοτροπιών. Οι αισθητικοί της προσανατολισμοί και αναζητήσεις επηρέασαν και ενέπνευσαν πολλούς συγγραφείς και ποιητές, από τον Έρνεστ Χέμινγουεϊ και την Έντιθ Σίτουελ ως τον Τζακ Κέρουακ. Το πρώτο της βιβλίο, “Τρεις ζωές”, που κυκλοφόρησε το 1909 και ασχολείται με τη ζωή τριών γυναικών της εργατικής τάξης, θεωρήθηκε ήδη ένα μικρό αριστούργημα. Το βιβλίο αυτό σφραγίζει την έναρξη μιας περιόδου τολμηρών αναζητήσεων στη μορφή και τη γλώσσα, που εδραίωσαν τη φήμη της ως πρωτοποριακής συγγραφέως.

        Back Print Print

        Κράτα το

        Κράτα το

        • Τρίτη Ηλικία, Υγεία και Πολιτισμός 8.00

          Συγγραφέας: Λεωνίδας Κοβάτσης | Εκδόσεις: Κουλτούρα| Ημ.Έκδοσης: 2004| Σελίδες: 104 (12*20) Μαλακό Εξώφυλλο

          Η Τρίτη ηλικία που μοιάζει με το φθινόπωρο ή το απόγευμα της ζωής, είναι και αυτή ένα πέρασμα από μια υπαρξιακή κατάσταση σε μία άλλη, όπως το φθινόπωρο είναι το πέρασμα από μια εποχή σε μία άλλη, ή ακόμα, όπως το απόγευμα και το δειλινό υποδηλώνουν τη μετάβαση σε μια καινούργια μέρα. Είναι λοιπόν το γήρας, μια μετάβαση από το λυκόφως μίας ζωής στο λυκαυγές μιας άλλης, από το πεπερασμένο στο απέραντο και το άπειρο, από το φθαρτό στο άφθαρτο, από μια μορφή ζωής που έχει αρχή και τέλος, σε μια άλλη που είναι αιώνια.

          Όμως, απαράβατος νόμος του πνεύματος είναι αυτές οι μεταβάσεις και τα περάσματα να σημαίνονται. Μέσα από αυτές τις σημάνσεις, ο εσωτερικός κόσμος του ανθρώπου έρχεται σε αρμονία με τον εξωτερικό. Αυτές οι σημάνσεις που παίρνουν την έννοια της εορτής ή της τελετής, ενώνουν την ψυχή και τον κόσμο σε μια άρρηκτη ενότητα.

          Η είσοδος στην Τρίτη ηλικία σηματοδοτεί και την είσοδο στην εσωτερική ζωή, στις μνήμες δηλαδή του παρελθόντος, όπου, μέσα από την επαναξιολόγηση τους ο άνθρωπος, που βρίσκεται στο απόγευμα της ζωής του, οδηγείται σε μελέτη νέας ζωής, προ των πυλών της νύχτας.

          • Τριώδιον-Εκκλησιαστική Μουσική 24.00

            Συγγραφέας: Εμμανουήλ Φαρλέκας Εκδόσεις: Κουλτούρα Ημ.Έκδοσης: 2006 Σελίδες: 494 (17*24) Σκληρό Εξώφυλλο

            Περιεχόμενα: Αφιέρωσις, Έγκρισις Ιεράς Συνόδου, Αίτησις εκδότου προς την Ι. Σύνοδον, Έκθεσις Επιτροπής, Οδηγίαι και παρατηρήσεις επί του Ιεροψαλτικού έργου, Οδηγίαι δια την χρήσιν συγκεκομμένων λέξεων και σημείων
            1. Κυριακή του Τελώνου και Φαρισαίου. Ιδιόμελα και Δοξαστικόν Εσπερινού, Δοξαστικόν Αποστίχων, Καταβασίαι αργοί και σύντομοι, ο Ν’ ψαλμός “Ελέησόν με ο Θεός” εις ήχον πλ. δ’, “Της μετανοίας άνοιξόν μοι”, “Την Τιμιωτέραν” μετά της Καταβασίας της Θ’ ωδή, Ιδιόμελα και Δοξαστικόν των Αίνων
            2. Κυριακή του Ασώτου. Ιδιόμελα και Δοξαστικά Εσπερινού και Αποστίχων, Καταβασίαι, “Την Τιμιωτέραν”, Ιδιόμελα και Δοξαστικόν των Αίνων
            3. Σάββατον των Κεκοιμημένων. Δοξαστικά Εσπερινού και Αποστίχων, Απολυτίκια, Καταβασίαι, “Τιμιωτέρα”, Δόξα Αίνων και Αποστίχων, Κοντάκιον
            4. Κυριακή της Απόκρεω. Δοξαστικά Εσπερινού και Αποστίχων, Καταβασίαι αργαί και, σύντομοι, Ιδιόμελα και Δοξαστικόν των Αίνων (διπλούν), Κοντάκιον
            5. Κυριακή της Τυρινής. Δοξασιικά Εσπερινού και Αποστίχων, Ιδιόμελα και Δοξαστικόν των Αίνων, Κοντάκιον
            6. Κυριακή της Τυρινής Εσπερινός. […]
            7. Μεγάλη Τεσσαρακοστή
            8. Καθαρά Δευτέρα (πρωΐ)
            9. Μέγα Απόδειπνον
            10. Τρίτη Α’ Εβδομάδος
            11. Τετάρτη Α’ Εβδομάδος
            12. Πέμπτη Α’ Εβδομάδος
            13. Παρασκευή Α’ Εβδομάδος
            14. Σάββατον Α’ Εβδομάδος
            15. Κυριακή της Ορθοδοξίας
            16. Τη αυτή Κυριακή Εσπέρας
            17. Β’ Εβδομάς
            18. Β’ Κυριακή των Νηστειών
            19. Τη αυτή Κυριακή Εσπέρας
            20. Γ’ Εβδομάς
            21. Γ’ Κυριακή Νηστειών (Σταυροπροσκυνήσεως)
            22. Τη Γ’ Κυριακή Εσπέρας
            23. Δ’ Εβδομάς
            24. Δ’ Κυριακή Νηστειών
            25. Τη Δ’ Κυριακή Εσπέρας
            26. Ε’ Εβδομάς
            27. Ακολουθία Μεγάλου Κανόνος
            28. Ο Ακάθιστος Ύμνος
            29. Ε’ Κυριακή Νηστειών
            30. Τη Ε’ Κυριακή Εσπέρας
            31. Εβδομάς προ των Βαΐων
            32. Σάββατον του Λαζάρου
            33. Κυριακή των Βαΐων
            34. Κυριακή των Βαΐων Εσπέρας
            ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ:
            Α’ ΚΑΤΑΝΥΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΑΡΤΥΡΙΚΑ ΤΩΝ ΟΚΤΩ ΗΧΩΝ
            Β’ Η ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΗΓΙΑΣΜΕΝΩΝ
            Γ’ Η ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
            Δ’ «ΤΗΣ ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ ΑΝΟΙΞΟΝ ΜΟΙ»
            Ε’ Ο ΑΚΑΘΙΣΤΟΣ ΥΜΝΟΣ

             

            • Υπόμνημα Ιστορικόν Περί Της Νήσου Ίμβρου 8.00

              Εν Κωνσταντινούπολει 1845

              Συγγραφείς: Ανδρέας Μουστοξύδης, Βαρθολομαίος Κουτλουμουσιάνος | Εκδόσεις: Κουλτούρα| Ημ.Έκδοσης: (1845) 1978 | Σελίδες: 82 (14*21) Μαλακό Εξώφυλλο

              • Φαρμακοποιΐα Γενική 12.00

                Συγγραφέας: Διονύσιος Πύρρος (Θετταλός) Εκδόσεις: Κουλτούρα Ημ.Έκδοσης: 1818 (2015) Σελίδες: 300 (14*21) Μαλακό Εξώφυλλο

                Μέρος Προλόγου:Ο “αρχιμανδρίτης και ιατροδιδάσκαλος” Διονύσιος Πύρρος, που γεννήθηκε, το 1777, στην Καστανιά των Τρικάλων της Θεσσαλίας και πέθανε, το 1853, στην Αθήνα, ήταν προσωπικότητα με μεγάλη διδακτική, συγγραφική και κοινωνική δράση. Πνεύμα ανήσυχο, με πολυειδή ενδιαφέροντα, διψούσε για μάθηση και με τη διδασκαλία του και τα δημοσιεύματά του προσπάθησε να μεταδώσει στο γένος τις τότε γνώσεις των φυσικομαθηματικών επιστήμων και της Ιατρικής.
                Μοναχός στη μονή της Μεταμόρφωσης των Μετεώρων, χειροτονήθηκε εκεί διάκονος. Στα Τρίκαλα ύστερα διδάχτηκε “τα γραμματικά” από τον Στέφ. Σταμκίδη και στον Τύρναβο παρακολούθησε τη διδασκαλία του Ι. Πέζαρου. Περιόδευσε μετά τη Θεσσαλία, τη Μακεδονία, το Άγιον Όρος και κατέληξε στην Πόλη. Εκεί χειροτονήθηκε Ιερέας και εξάσκησε το επάγγελμα του οικοδιδασκάλου. Ταξίδευσε ύστερα στα Ιεροσόλυμα, όπου έμεινε ένα χρόνο. Το 1803 πήγε στη σχολή των Κυδωνιών, όπου επί τρία χρόνια διδάχτηκε από τον Βενιαμίν Λέσβιο άλγεβρα, φυσική, μεταφυσική και ηθική και αρχαίους συγγραφείς από τον Γρηγ. Σαράφη. Μετά πήγε στη Χίο, όπου, στην εκεί σχολή, σπούδασε επί δύο περίπου χρόνια ρητορική κοντά στον Αθαν. Πάριο και αστρονομία, άλγεβρα και τριγωνομετρία κοντά στον Ι. Τσελεπή.

                • Φιλική Εταιρεία (Δοκίμιον Ιστορικόν περί της Φιλικής Εταιρίας) 16.00

                  Εν Ναυπλια 1834

                  Συγγραφέας: Ιωάννης Φιλήμων | Εκδόσεις: Κουλτούρα | Ημ. Έκδοσης: 1834 (ανατύπωση 2008) | Σελίδες: 400 (14*21) Μαλακό Εξώφυλλο

                  Ξυλογραφία Εξωφύλλου Γιάννη Φαληρέα

                  Η λεπτομερής, όσον είναι δυνατόν, περιγραφή των αιτίων και των μέσων, διά των οποίων διετέθη η Ελληνική Μεταβολή του 1821, είναι το υποκείμενον του παρόντος Δοκιμίου. Αποβλέπει κυρίως την περίεργον Εταιρίαν των Φιλικών. Εξετάζονται ενταυτώ με την μεγαλυτέραν συντομίαν και τα προ αυτής σχετικά Συμβάντα. Την νέαν μετά την πτώσιν του Ανατολικού Βασιλείου Ιστορίαν της Ελλάδος θεωρούμεν κυρίως από της εποχής των 1769.
                  Της Ελληνικής Επαναστάσεως το εισαγωγικόν τούτο μέρος δεν είναι ολιγότερον ουσιώδες ως προς την υπόθεσίν του· η δε σαφήνεια του πραγματικού του προκύπτει πλέον δύσκολος παρά την αρκετά περιπεπλεγμένην Ιστορίαν του Πολέμου. Αποτελούσι τούτο του συστήματος των Φιλικών η ιδία φύσις, καθό μυστηριώδους, και διάφορα περιστατικά μεσολαβήσαντα κατά την περίοδόν του. […] (από τα προλεγόμενα του βιβλίου)

                   

                  • Φτιάξ’ το μόνος σου 3.00
                    Φτιάξτο μόνος σου: Στοιχεία γνώσεων για να επισκευάσετε το σπίτι σας / μετάφραση Γιώργος Ταρλής. – 1η έκδ. – Αθήνα :Ερμείας 2007. – 191σ. · (12×9εκ.) – (Collins Gem)
                    Γλώσσα πρωτοτύπου: Αγγλικά Τίτλος πρωτοτύπου: DIY Tips ISBN 978-960-6661-15-0
                    Η σειρά αυτή των βιβλίων εντυπωσιάζει με την περιεκτικότητά τους παρά το μικρό μέγεθος. Αναλυτικές οδηγίες και πολλές φωτογραφίες.Περιεχόμενα: Εργαλεία. Κατασκευές. Εξακριβώσεις-Υπηρεσίες. Υδραυλικά. Ηλεκτρολογικά. Δάπεδα και Σκάλες. Παράθυρα και Πόρτες. Τεχνικές διακόσμησης. Ασφάλεια Κατοικιών. Εξοικονόμηση Ενέργειας.
                    • Φωκίων- Σχέδιο για Μυθιστόρημα 4.00

                      Συγγραφέας:  Ζήσης Σκάρος Εκδόσεις: Εκκρεμμές (Κουλτούρα) Ημ.Έκδοσης: 1997 Σελίδες:136 (14*21) Μαλακό Εξώφυλλο

                      Ο Ζήσης Σκάρος είχε αναλάβει ένα σπουδαίο εγχείρημα: να δώσει με τις φόρμες της πεζογραφίας (και στα δύο κύρια είδη της, το διήγημα και το μυθιστόρημα) τις φάσεις της νεοελληνικής κοινωνίας και ιστορίας, απ’ τη μαρξιστική σκοπιά θεωρημένες. Με το τελευταίο αυτό έργο του έφτανε ως τις μέρες του θανάτου του· κι αυτό δίνει μιαν ένταση και μια μοναδικότητα ίσως στο εγχείρημά του, που τον παρακολούθησε σ’ ολόκληρη τη ζωή του.
                      Ο Σκάρος σύνθεσε, με τα διάφορα βιβλία του, μια κοινωνική-ιστορική χρονογραφία που ξεκινάει από τα μέσα περίπου του περασμένου αιώνα, με τις πρώτες αρχές του αγροτικού ζητήματος, για να καταλήξει, μέσα από την εμφάνιση και τα κινήματα της εργατικής τάξης και τους αστικούς σχηματισμούς, έως τις μέρες μας. (Μ. Γ. Μερακλής, από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)

                      • Φωτίειος Βιβλιοθήκη

                        Ήτοι Επίσημα και Ιδιωτικά Έγγραφα Και Άλλα Μνημεία Σχετικά Προς Την Ιστορίαν Του Οικουμενικού Πατριαρχείου

                        Σειρά: Άγνωστα και Χαμένα Κείμενα

                        Συγγραφέας: Γεννάδιος Αραμπατζόγλου | Εκδόσεις: Βιβλιογνωσία (Κουλτούρα) | Ημ. Έκδοσης: (1933) 2014 | Σελίδες: 248 (17*24) Μαλακό Εξώφυλλο

                        • Χαρίλαος Τρικούπης- Δράμα σε Τρεις Πράξεις 10.00

                          Συγγραφέας: Νίκος Ζακόπουλος) | Εκδόσεις:  Δωδώνη (Κουλτούρα)  | Ημ.Έκδοσης: 1984 | Σελίδες: 150 (14*21) Μαλακό Εξώφυλλο 

                          • Χασίς-Ψυχοπαθολογία, Κλινική, Κοινωνιολογία, Εγκληματολογία του Κανναβισμού 27.00

                            Συγγραφέας: Μιχάλης Στριγγάρης Εκδόσεις: Κουλτούρα  Ημ.Έκδοσης: 1964 Σελίδες: 420 (17*24) Σκληρό Εξώφυλλο

                            Η  συγγραφή της  μελέτης αυτής έγινε τη δεκαετία του 30 από τον ψυχίατρο Μιχάλη Στριγγάρη.

                            • Χορδή Βυζαντινής Μουσικής – Θεωρητικόν 12.00

                              ΣυγγραφέαςΧαράλαμπος Οικονόμου Εκδόσεις: Κουλτούρα Ημ.Έκδοσης: 2004 (1940) Σελίδες: 304 (14*21) Μαλακό Εξώφυλλο

                               

                               

                              • Χριστιανικαί Αθήναι- Ιστορική και Αρχαιολογική Μελέτη 16.00

                                Επανέκδοση με Ιδιόχειρες Προσθήκες, Συμπληρώσεις και Διορθώσεις Από Τον Συγγραφέα

                                Συγγραφέας : Τάσος Νερούτσος Μπέης | Πρόλογος: Κωνσταντίνος Κοτσίλης | Εκδόσεις: Κουλτούρα| Ημ.Έκδοσης : 2014 |  Σελίδες: 294 (17*24) Μαλακό Εξώφυλλο |

                                Από αντίτυπο που βρέθηκε στην κατοχή του Κ. Κοτσίλη το οποίο περιείχε ιδιόχειρες προσθήκες συμπληρώσεις και διορθώσεις  του ίδιου του συγγραφέα. Απόσπασμα από τον πρόλογο:

                                (…)Ο τίτλος του έργου παραπέμπει σε μελέτη θρησκευτικού περιεχομένου, αλλά τούτο δεν αντιπροσωπεύει την πραγματικότητα και την αλήθεια. Βεβαίως η ιστορία των θρησκευμάτων, και εδώ του χριστιανικού, συμβαδίζει και μελετάται μαζί με την κοινωνική, πολιτική, οικονομική και στρατιωτική ιστορία κάθε λαού σε κάθε εποχή. Εξάλλου όλοι μας γνωρίζουμε μέσω των βιβλίων και των παραδόσεων τους θρησκευτικούς πολέμους στις διάφορες εποχές, αφού η θρησκεία πολλές φορές χρησιμοποιήθηκε ως πρόσχημα για επεμβάσεις και κατακτήσεις χωρών, όπως έγινε και κατά τον μεσαίωνα, με το τρανό παράδειγμα των Σταυροφοριών των Δυτικών δυνάμεων κατά της Ανατολής, με αποκορύφωμα την κατάκτηση της ορθόδοξης Κωνσταντινούπολης από τους Φράγκους το 1204, κατά την Δ’ Σταυροφορία. Ιδιαίτερα στους μέσους χρόνους, αλλά και αργότερα, οι θρησκευτικοί πόλεμοι ήταν συνήθης πρακτική ενώ ενωρήτερα το Ισλάμ με τους Άραβες κατέκτησε ένα τεράστιο μέρος της Ασίας, της Αφρικής αλλά και της Ιβηρικής, μέχρι που αντικαταστάθηκε από τη νέα δύναμη της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας.
                                Ο συγγραφέας, παρ’ όλα αυτά, δεν ξεφεύγει από το θέμα του. Μας προσφέρει μια σειρά σπανίων και χρησίμων πληροφοριών για την εκάστοτε εποχή που διαπραγματεύεται, που δεν αναφέρονται και δεν αφορούν μόνον την Αθήνα, αλλά ολόκληρο τον ελλαδικό χώρο, την Ευρώπη και την Εγγύς και Μέση Ανατολή, αφού η ιστορία των Αθηνών είναι η βάση και το “κεντρικό σημείο” της όλης περιοχής. (…) (Από τον πρόλογο της έκδοσης)

                                Περιεχόμενα: Προλεγόμενα | Από του κηρύγματος του αποστόλου Παύλου μέχρι της καταλύσεως του εθνικού θρησκεύματος επί Ιουστινιανού | Από συστάσεως της εκκλησίας Αθηνών μέχρι της αναστηλώσεως των εικόνων επί αυγούστας Ειρήνης της Αθηναίας | Η επισκοπή Αθηνών τιμηθείσα εις αρχιεπισκοπήν και μητρόπολιν μέχρι της κατακτήσεως της χώρας υπό των Φράγκων | Τάξις ιεραρχική της Αθηνών εκκλησίας, και κατάστασις της πόλεως επί ΙΒ΄ αιώνος | Αι εν Αθήναις και τοις περιχώροις εκκλησίαι και μονάς λήγοντος ΙΒ΄ αιώνος  Η εκκλησία Αθηνών επί φραγκοκρατίας | Εκκλησιαστικαί έριδες των Φράγκων δυναστών εν Ελλάδι |   Το Δουκάτον Αθηνών μέχρι τέλους της βουργουνδικής δυναστείας | Πολιτική και εκκλησιαστική οργάνωσις των δουκάτων Αθηνών και νέων Πατρών | Η εκκλησία των Αθηνών επί τουρκοκρατίας

                                • Χρονογραφία Της Ηπείρου (Δίτομο Έργο) 47.60

                                  Των τε Ομόρων Ελληνικών Και Ιλλυρικών Χωρών

                                  Συγγραφέας: Παναγιώτης Αραβαντινός | Εκδόσεις: Κουλτούρα | Ημ.Έκδοσης: 2004 | Σελίδες: 848 (14*21) Μαλακό Εξώφυλλο

                                  Κατηγορίες

                                  Καλάθι

                                  Καλάθι

                                  Κανένα προϊόν στο καλάθι σας.