• Προβολή

Προβολή όλων των 11 αποτελεσμάτων

  • H Oμοφυλοφιλία στην Αρχαία Ελλάδα 20.00

    Τίτλος Πρωτότυπου: Greek homosexuality (Ηarvard Univercity Press)Συγγραφέας: Kenneth Dover, Κέννεθ Ντόβερ Μεταφραστής: Παναγιώτης Χιωτέλλης Εκδόσεις: Χιωτέλλη(Κουλτούρα) Ημ.Έκδοσης: 1990 Σελίδες: 300 (17*24) Μαλακό Εξώφυλλο

    Το βιβλίο αυτό έχει έναν απλό και περιορισμένο στόχο, να περιγράψει τα ομοφυλοφιλικά φαινόμενα στη συμπεριφορά και το συναίσθημα, που συναντώνται στην Ελληνική τέχνη και λογοτεχνία ανάμεσα στον όγδοο και δεύτερο αιώνα π.Χ., και να προσφέρει έτσι μια βάση για λεπτομερέστερη και περισσότερο ειδικευμένη διερεύνηση (την οποία αφήνω σε άλλους) των σεξουαλικών πτυχών της Ελληνικής τέχνης, κοινωνίας και ηθικής. (. . .)

    Λίγα Λόγια Για Την Εκδοση
    Προλογος
    Δευτερος Πρόλογος
    Συντομογραφίες
    I. Προβληματα, Πηγες Και Μεθοδοι
    Ii. Η Δίωξη Του Τιμάρχου
    Iii. Ιδιαιτερες Οψεις Και Εξελιξεις
    Iv. Μεταβολές
    Καταλογος Αγγειων
    Βιβλιογραφια
    Ευρετηριο Αρχαίων Κειμενων Και Γραπτών Τεκμηρίων
    Ευρετηριο Αρχαιων Λεξεων
    Γενικο Ευρετήριο

     

    • Δοξαστάριον Σύντομον 24.00

      Συγγραφέας: Πέτρος Πελοποννήσιος (Λαμπαδάριος) Εκδόσεις: Κουλτούρα Ημ.Έκδοσης: 1820 (1986)| Σελίδες: 466 (17*24) Σκληρό Εξώφυλλο

      Κωδικός Εύδοξος: 102125201 

      • Εθνικής μουσικής περιήγησις 1901-1912 (Δύο τόμοι) 48.00

        Ελληνικά Μουσικά Περιοδικά ως Πηγή Έρευνας της Ιστορίας της Νεοελληνικής Μουσικής (Δίτομο έργο)

        Συγγραφέας : Καίτη Ρωμανού Εκδόσεις: Κουλτούρα Ημ.Έκδοσης: 1996 Σελίδες: 363 και 745 (17*24) Μαλακό Εξώφυλλο

        Στην πολύτιμη εργασία της για τα Ελληνικά μουσικά περιοδικά, με τίτλο Εθνικής μουσικής περιήγησις 1901-1912, Ελληνικά μουσικά περιοδικά ως πηγή έρευνας της ιστορίας της νεοελληνικής μουσικής, η διδάκτωρ μουσικολογίας Καίτη Ρωμανού αφ’ενός παρουσιάζει τα μουσικά γεγονότα όπως διαγράφονται μέσα από έξι περιοδικά της περιόδου 1901-1912, αφ’ετέρου προσφέρει στον ερευνητή ευρετήρια και συνόψεις αυτού του υλικού.

        Εισαγωγικό Σημείωμα, Πρόλογος Μερος Ι Α. Εισαγωγή: Τα Περιοδικά Β. Η Ανακίνηση Του Μουσικού Ζητήματος  Γ. Η Σχολή Βυζαντινή Μουσικής Του Ωδείου Αθηνών Δ. Μουσικολογία Ε. Δημοτική Μουσική Στ. Επιλεγόμενα. Η <<Εθνική Μουσική» Υπό Άλλη Σημασία
        Παραρτήματα
        Παράρτημα 1: Το Παρελθόν Του Μουσικού Ζητήματός- Παράρτημα 2: Ο Κανονισμός Του Εκκλησιαστικού Μουσικού Συλλόγου Κωνσταντινούπολης- Παράρτημα 3: Η Έκδοση Της Συλλογής Δημοτικών Τραγουδιών Του Ωδείου Αθηνών
        Παράρτημα 4: Η Μελοποιια Αρχαίων Ελληνικών Τραγωδιών Και Κωμωδιών Από Τον Παχτικο Και Τον Ι.Θ. Σακελλαρίδη- Παράρτημα 5: Η Αθηναϊκή Μαδολινάτα- Παράρτημα 6: Δημήτριος Κ.Δούνης- Παράρτημα 7: Οι Μεταβολές Του Ρεπερτορίου Των Εκδηλώσεων Του Ωδείου Αθηνών
        Ευρετήρια Μέρους Ι
        Α. Γενικό Ευρετήριο Β. Ευρετήριο Εκκλησιαστικών Μελών Και Δημοτικών Τραγουδιών Γ. Ευρετήριο Συνθέσεων Δ. Έργα Που Αναφέρονται Στο Μέρος Ι-Περιεχόμενα Μέρους

        Μερος ΙΙ \ Εισαγωγή \ Ευρετήρια Μέρους ΙI \ Συνόψεις \ Περιεχόμενα \ Ευρετήριο Συντακτών

         

         

         

        • Ειρμολόγιον Καταβασιών και Ειρμολόγιον Σύντομον 24.00

          Συγγραφείς: Πέτρος Πελοποννήσιος, Πέτρος Βυζάντιος Πρόλογος: Γρ. Θ.Στάθης Εκδόσεις: Κουλτούρα Ημ.Έκδοσης: 1825 (1983 β’ανατύπωση 1995)  Σελίδες: 562 (17*24) Σκληρό Εξώφυλλο

          Η αναστατική έκδοση της α’ εκδόσεως του Ειρμολογίου των Καταβασιών (μέλος αργό ειρμολογικό) του Πέτρου Πελοποννησίου (…) μετά του συντόμου Ειρμολογίου (μέλος σύντομο ειρμολογικό) του Πέτρου Πρωτοψάλτου του Βυζαντίου (…), που εξέδωκε στην Κωνσταντινούπολη ο διδάσκαλος Χουρμούζιος Χαρτοφύλαξ το 1825, φανερώνει δυο πράγματα μαζί· πρώτα, τη σπουδαιότητα που έχει αυτή η αυθεντική έκδοση με την αίγλη και τη λαμπράδα της γνήσιας ασματικής παραδόσεως “κατά το ύφος της μεγάλης του Χριστού Εκκλησίας, ως τα νυν [τον καιρό που την μέλισαν οι δύο αυτοί Πέτροι] ασματομελωδείται εν Κωνσταντινουπόλει”, κι ύστερα τη στροφή και τη θέληση να σκύψουμε στην παράδοσή μας και, αναμερώντας τα διάφορα φτιασίδια, να ανακαλύψουμε το πρωτότυπο και γνήσιο κάλλος που μας εκφράζει σωστά και μας βοηθάει στη λογική λατρεία μας. Το τελευταίο αυτό οφείλεται πολύ και στη φιλόμουση διάθεση του εκδότη που διαισθάνεται το καλό και γνήσιο και κεντρίζει με την απόφασή του αυτή το ενδιαφέρον και των ψαλτών και των πιστών γενικότερα για γνώση της ασματικής παραδόσεως, που γεννάει την ικανότητα της διακρίσεως και στη συνέχεια την αταλάντευτη προτίμηση στα όσα καλά και γνήσια μας παρέδωκαν οι πατέρες μας. (…) (Από τον πρόλογο της έκδοσης)

          Κωδ. Εύδοξος:102125652

          • Έντεχνη Νεοελληνική Μουσική στους Νεότερους Χρόνους 16.00

            Συγγραφέας: Καίτη Ρωμανού Εκδόσεις: Κουλτούρα Ημ.Έκδοσης : 2006 Σελίδες: 368 (17*24) Μαλακό Εξώφυλλο

            Το βιβλίο αυτό ξεκίνησε να γράφεται ως μια δεύτερη αναθεωρημένη έκδοση της Ιστορίας της Έντεχνης Νεοελληνικής Μουσικής (Κουλτούρα 2000 ). Όμως η ευχή από την οποία τέλειωνε η έκδοση εκείνη (και κλείνει με την παρούσα)  εκπληρώθηκε: Τα νέα στοιχεία που έκτοτε ήρθαν στο φως χάρις στην ανάπτυξη της έρευνας για την ελληνική μουσική τα τελευταία χρόνια, υποχρεώνουν σε τέτοιου μεγέθους αλλαγές, ωστε δεν μπορούμε πια να μιλούμε για αναθεώρηση εκείνης της έκδοσης, αλλά για ένα νέο έργο.

            Η κατανόηση του έντεχνου ελληνικού μουσικού πολιτισμού ως μέρος του ευρύτερου Δυτικού πολιτισμού, είναι η μόνη επιδίωξη της συγγραφέως. Η προσπάθεια ποιοτικής αναβάθμισης του πολιτισμού, που χαρακτηρίζει συχνά την ιστοριογραφία απομονωμένων και περιφερειακών περιοχών της Ευρώπης είναι τελείως απούσα. Έτσι, η παρούσα μελέτη ακολουθεί τις νεότερες εξελίξεις της διεθνούς μουσικολογίας, οι οποίες όντως ευνοούν την αποχή από την ανίχνευση εθνικών αριστουργημάτων και μεγαλοφυών. Ο νεότερος ελληνικός μουσικός πολιτισμός εξετάζεται ως αυτό που πραγματικά είναι σήμερα: ετερόφωτος, με πηγή φωτός, τον δυτικό. (. . .)

            Κωδ. Εύδοξος: 102125649

            • Ερμηνεία της Εξωτερικής Μουσικής 5.50

              Και Εφαρμογή Αυτής εις την Καθ ‘ημάς Μουσικήν

              Συγγραφέας: Κωνσταντίνος Πρωτοψάλτης Εκδόσεις: Κουλτούρα Ημ. Έκδοσης: 1834 (ανατύπωση) Σελίδες: 88 (14*21) Μαλακό Εξώφυλλο

              Στοιχειώδης Διδασκαλία περί της εξωτερικής Μουσικής, συνοπτικώς πραγματευομένη περί των κατ’ αυτήν Σοχπέδων και Μακαμίων λεγομένων, έτι δε και Νημίων, και άλλων τινων των οποίων η μάθησις δύναται να γένη εύκολος εις τους επιθυμούντας ν’ αποκτήσωσι ταύτην.

              Ερ. Δια να λάβω ιδέαν τινα περί της εξωτερικής Μουσικής, δύνασαι να μοι δώσης διδασκαλίαν τινα και περί αυτής εν συντομία;
              Απ. Πολλάκις εξετάσας περί πολλών πραγμάτων της εξωτερικής Μουσικής από τους ειδήμονας αυτής, εύρον πολλήν διαφοράν μεταξύ αυτών και ασυμφωνίαν, όθεν παραλαβών ό,τι μοι εφάνη ορθώτερον, το μετέφερα εις την ημετέραν Μουσικήν, τουτέστι τα Μακάμια και τους Όρους αυτών, τα Νήμια και οι Σοχπέδες, καταστρώσας ταύτα ως εις σχήμα Ταμπουρίου, και συμπαραλαβών αυτά υπό έτερον κανόνα, τα ετόνισα όσον ηδυνάμην δια των ημετέρων φωνών προς γνώσιν και κατάληψιν των κανόνων εκείνων, άτινα αντεξέτασα και παρέβαλα με τους ημετέρους ήχους.
              Ερ. Η εξωτερική Μουσική εις τι έχει σαφεστέραν την απόδειξιν;
              Απ. Εις το παρ’ αυτή λεγόμενον Ταμπούρι.
              Ερ. Πόσους περδέδες περιέχει το Ταμπούριον;
              Απ. Δεκαέξ, μετά του ίσου, ήτοι του ανεωγμένου περδέ. […] (Από την έκδοση)

              Κωδ. Εύδοξος: 4196 5247

               

               

               

               

               

               

               

               

               

               

              • Η Πανδώρα – Συλλογή Εξωτερικών Μελών 15.90

                Ήτοι Συλλογή εκ των Νεωτέρων και Ηδυτέρων Εξωτερικών Μελών εις Τόμους Δύο

                Συγγραφέας: Παράσχος Φωκαεύς Θεόδωρος Εκδόσεις: Κουλτούρα  Ημ.Έκδοσης: 1843 (2004) Σελίδες: 328 Διαστάσεις: (14*21) Μαλακό Εξώφυλλο

                Ήχοι, Μέλη, Μακάμια. Ελληνικά και Τούρκικα Τραγούδια σε Βυζαντινή Μουσική Γραφή.

                Απόσπασμα:

                Όλα τα μέλη, οι ήχοι και τα μακάμια τα εμπεριεχόμενα εις την συλλογήν ταύτην υπάρχουν εξηγημένα και αναλελυμένα καθ’ όλην την ακρίβειαν εις βιβλίον ιδιαίτερον αρτίως εκδοθέν, καλούμενον “Ερμηνεία της εξωτερικής μουσικής και εφαρμογή αυτής εις την καθ’ ημάς μουσικήν όπερ ευρίσκεται εν τω πατριαρχικώ Τυπογραφείω, και εκείθεν δύναται να το προμηθευθή όστις επιθυμεί να εξηγήση τους εν τω παρόντι εξωτερικούς ήχους, και να λύση πάσαν απορίαν ην ήθελεν απαντήσει εν αυτοίς.

                Kωδ. Εύδοξος: 4196 5182

                 

                • Η Παρασημαντική της Βυζαντινής Μουσικής 23.80

                  Ήτοι Ιστορική και Τεχνική Επισκόπησις της Σημειογραφίας της Βυζαντινής Μουσικής από των Πρώτων Χριστιανικών Χρόνων Μέχρι των Καθ’ημών

                  Συγγραφέας: Κων/νος Αλ. Ψάχος Εισαγωγή: Γεώργιος Χατζηθεοδώρου Εκδόσεις: Κουλτούρα Ημ.Έκδοσης: 1917 (1978)  Σελίδες: 328 (17*24) Μαλακό Εξώφυλλο

                  Κωδ. Εύδοξος: 102125638

                  • Η Φέρουσα Κατασκευή στην Αρχιτεκτονική 24.00

                    Συγγραφείς: Mario Salvadori, Robert Heller Μεταφραστές: Σωκράτης Αγγελίδης, Σοφία Αντωνοπούλου Εκδόσεις: Κουλτούρα  Ημ.Έκδοσης: 1981 Σελ: 466 (17*24) Μαλακό Εξώφυλλο

                    Κεφάλαιο Ενα: Η Φέρουσα Κατασκευή Κεφάλαιο Δυο: Τα Φορτία Των Κατασκευών Κεφάλαιο Τρια: Δομικά Υλικά Κεφάλαιο Τέσσερα: Κατασκευαστικές Απαιτήσεις  Κεφάλαιο Πεντε: Οι Βασικές Εντατικές Καταστάσεις Κεφάλαιο Εξι: Εφελκυομενες Και Θλιβόμενες Κατασκευές  Κεφάλαιο Εφτα: Δοκοί Κεφάλαιο Οκτω: Πλαίσια Και Τόξα Κεφάλαιο Εννεα: Ορισμένα Λεπτά Σημεία Της Συμπεριφοράς Των Κατασκευών Κεφάλαιο Δεκα: Εσχάρες, Πλάκες Και Πτυχωτές Πλάκες Κεφάλαιο Εντεκα: Μεμβράνες  Κεφάλαιο Δωδεκα: Λεπτά Κελύφη Και Διαδικτυωμένου Κεφάλαιο Δεκατρία: Συμπεράσματα

                    Κωδ. Εύδοξος: 102125623

                     

                     

                    • Ιστορία της Αρχαίας Ελληνικής Λογοτεχνίας (A και Β Τόμος) 16.00

                      Συγγραφέας: Βάλτερ Κραντς (Walter Kranz) Εκδόσεις: Χιωτέλλη  Ημ.Έκδοσης: (1953) 2007  Σελίδες: 414 (256 κ 158) (14*21) Μαλακό Εξώφυλλο

                      Κωδ. Εύδοξος: 4196 5190

                      ΤΟΜΟΣ Α’
                      Εισαγωγή
                      Ι. Η αρχαϊκή εποχή
                      Α. Ομηρικά χρόνια Β. Προχωρημένη αρχαϊκή εποχή||Ποίηση\Φιλοσοφία\Ιστορία
                      ΙΙ. Η κλασική εποχή
                      Τραγωδία\Κωμωδία\Ιστοριογραφία\Ρητορεία\Φιλοσοφία και φυσιογνωσία
                      ΤΟΜΟΣ Β’
                      III. Η μετακλασική εποχή
                      Α. Ελληνιστικά χρόνια
                      Δραματική ποίηση\Ύμνος, ελεγεία, επίγραμμα\Έπος\Ιστοριογραφία\Φιλοσοφία\Ειδικές επιστήμες
                      Β. Μεταχριστιανική εποχή
                      Ιστοριογραφία, γεωγραφία, φυσιογνωσία\Ρητορική και σοφιστική\Μυθιστόρημα, συλλογές μύθων και άλλων ειδών\Φιλοσοφία\Έμμετρος λόγος
                      Παράρτημα: Λίγα για τον τρόπο που παραδόθηκε η ελληνική λογοτεχνία\Χρονολογικός πίνακας| Ευρετήριο

                      Ένας που έχει την τύχη, όταν είναι άνοιξη στη Γερμανία, να περάσει τις Άλπεις τραβώντας κατά το Νοτιά, κι έπειτα να συνεχίσει το ταξίδι του με πλοίο προς τα νότια και τ’ ανατολικά, αυτός, όταν περάσει τον ισθμό της Κορίνθου, έχει την εντύπωση πως μπήκε σε καινούριο κόσμο: το πλοίο μου το αγκαλιάζει ένα φως που έτσι αγνό δεν είδε ποτέ του· όλες οι γραμμές των βουνών, των νησιών, που, όπως αρμενίζει, ξεπροβάλλουν και χάνονται, προχωρούν και αποτραβιούνται μπροστά στα μάτια του, έχουν μια κρυστάλλινη καθαρότητα· ο ουρανός και ο καθρέφτης του, το νερό, είναι γαλανά όπως είναι οι μενεξέδες και τα ζαφείρια· θερμή πνοή του αέρα γεμίζει την καρδιά με αινιγματική αναγάλλια και στη μνήμη έρχονται στίχοι του Ευριπίδη για την πατρίδα του: «ανάμεσ’ από λαμπρότατον αιθέρα πάντα πηγαίνουν απαλά». Οι ακρογιαλιές της Σαλαμίνας ξεπροβάλλουν από τη θάλασσα, σε νερά ιερά γίνεται το ταξίδι· πέρα κει λαμποκοπούν οι μαρμάρινοι ναοί της Ακρόπολης. Και όταν της ημέρας η λαμπρότητα τελειώνει μέσα σ’ ένα σύντομο μενεξεδένιο δειλινό, έρχεται «αμβρόσια νύχτα»: στο βαθυγάλαζο βελούδο του ουρανού σα να κρέμονται από πάνω μας σφαίρες από χρυσάφι -τόσο διάφανος είναι ο ουρανός- και το ασημένιο άρμα της Σελήνης αχτινοβολεί όπως δεν κάνει ποτέ στα μέρη του Βοριά.
                      Το φως, έτσι το αισθάνθηκαν πολλοί Γερμανοί που ταξίδεψαν στην Ελλάδα, είναι η δυνατότερη εντύπωση σ’ αυτό τον τόπο. Η Ελλάδα είναι η χώρα της μορφής. Και τα βουνά που τη διασχίζουν προς όλες τις πλευρές, που κυριολεκτικά τη σκεπάζουν, ανεβαίνοντας συχνά σε μεγάλα, σε Άλπεια ύψη, μόνο που ο ήλιος δεν ανέχεται στις κορυφές τους το χιόνι τόσο πολύν καιρό, δείχνουν σήμερα τις μορφές αυτές ακόμα πιο κοφτερές και πιο σκληρές απ’ ό,τι ήταν στην αρχαιότητα· γιατί τώρα πολύ λείπει το δάσος, καταστρεμμένο από την αδιαφορία και την παραμέληση πολλών αιώνων. Μόνο σε λίγες περιοχές, όπως π.χ. στην ορεινή Λοκρίδα και στη Θεσσαλία, παίρνουμε ακόμα μια ιδέα για το αρχαίο δάσος, όπως το ξέρει η ομηρική ποίηση. […]
                      Αλλά μια ιστορία της λογοτεχνίας είναι υποχρεωμένη να σωπαίνει για τους καιρούς εκείνους, γιατί κι οι ίδιοι οι φορείς αυτού του πολιτισμού είναι σιωπηλοί. Κανενός είδους γραπτά τους μνημεία δεν μπορούμε ν’ αποδείξουμε με βεβαιότητα: τις πιο παλιές ελληνικές λέξεις μας τις δείχνει ένα γεωμετρικά ιστορισμένο αγγείο από τα πρώτα πενήντα χρόνια του 8ου αιώνα! Αλλιώς είναι τα πράγματα στην Κρήτη, το σπουδαίο αυτό βασίλειο της τρίτης και της δεύτερης χιλιετηρίδας, όπου μας πηγαίνει σήμερα το πλοίο από την Αθήνα, όπως πήγε κάποτε το βασιλόπουλο το Θησέα. Εδώ βλέπεις τα παλάτια, τα εντελώς διαφορετικά από τις μυκηναϊκής εποχής ακροπόλεις της ηπειρωτικής Ελλάδας, παλάτια που διαπλατώνονται πέρα κατά τη θάλασσα, με αναρίθμητες αίθουσες, με δώματα και σκάλες, βρίσκεις όμως και στο Μουσείο του Ηρακλείου, ανάμεσα στα καλλιτεχνικά τεκμήρια ενός πάρα πολύ εξελιγμένου, όχι σπάνια μάλιστα και εκλεπτυσμένου πολιτισμού, και άφθονους πίνακες με ψηφία παλαιοκρητικής γραφής. Η γλώσσα τους όμως είναι ακόμα βουβή, πραγματική ερμηνεία δεν κατορθώθηκε ακόμα ως σήμερα. Τι θα έχουν να μας πουν για την ιστορία εκείνων των χιλιετηρίδων, για τη φυλετική υπόσταση του λαού αυτού και τις σχέσεις του με τους γύρω λαούς, όταν η επιστήμη ζωντανέψει τη φωνή τους!
                      Και όμως τις εποχές για τις οποίες μιλούμε εδώ τις ξέρουμε και από τη λογοτεχνία: κάτι μένει απ’ αυτές μέσα στον καθρέφτη του έπους. Πολύ πιο πιστά και πιο πλούσια από όπως εικονίζουν τους παλιούς γερμανικούς καιρούς τα τραγούδια της Έδας και το μεσαιωνικό γερμανικό έπος μιλεί για την ελληνική προϊστορία ο Όμηρος. (Από την εισαγωγή της έκδοσης)

                       

                      • Μουσειολογικοί Διαλογισμοί, Προσεγγίσεις-Εφαρμογές 8.00

                        Συγγραφέας: Ευρυδίκη Αντζουλάτου-Ρετσίλα Εκδόσεις:  Μουσικοφιλολογικός Σύλλογος Σκουφά (Κουλτούρα) Ημ.Έκδοσης:1995 Σελίδες: 144 (14*21) Μαλακό Εξώφυλλο

                        Η Ευρυδίκη Αντζουλάτου Ρετσίλα είναι Καθηγήτρια Διαπολιτισμικών Σπουδών στο Τμήμα Ιστορίας, Αρχαιολογίας και Διαχείρισης Πολιτισμικών Αγαθών της Σχολής Ανθρωπιστικών Επιστημών και Πολιτισμικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου.

                        Σπούδασε ιστορία, αρχαιολογία, εθνολογία, μουσειολογία και πολιτιστική διαχείριση στην Ελλάδα, Γαλλία και Η.Π.Α.

                        Υπήρξε Επιμελήτρια στο κρατικό Μουσείο Ελληνικής Λαϊκής Τέχνης στην Αθήνα,   Επικ. Καθηγήτρια  Μουσειολογίας στο Τμήμα Αρχειονομίας-Βιβλιοθηκονομίας του Ιονίου Πανεπιστημίου και Καθηγήτρια Διαπολιτισμικών Σπουδών στο Τμήμα Ξένων Γλωσσών Μετάφρασης και Διερμηνείας του ιδίου Πανεπιστημίου. Έχει διδάξει, εκτός από την Ελλάδα, στην Ιταλία, Η.Π.Α. και Αυστραλία και  έχει επίσης οργανώσει μουσεία, εκθέσεις και μουσειακά μορφωτικά προγράμματα.

                        Τα ερευνητικά  ενδιαφέροντά της εστιάζονται στα πεδία των πολιτισμικών σπουδών, της μουσειολογίας και της διαχείρισης πολιτισμικών αγαθών και έχει δημοσιεύσει σχετικές μονογραφίες και άρθρα στην ελληνική, αγγλική, γαλλική και ιταλική γλώσσα.

                        Κατηγορίες

                        Καλάθι

                        Cart

                        Κανένα προϊόν στο καλάθι σας.