Παλαιοβιβλιοπωλείο - Εκδόσεις
  • Προβολή

Βλέπετε 73–90 από 325 αποτελέσματα

  • Ε. Τσίλλερ Δείγματα Κεραμοπλαστικής Δ’ Αρχιτεκτονικά Κοσμήματα Και Άλλα Χρήσιμα έργα

    Εκ του Εν Αθήναις Εργαστηρίου του Δημητρίου Σαρρή

    Συγγραφέας: Έρνστ Τσίλλερ| Εκδόσεις: Κουλτούρα| Ημ.Έκδοσης:1977 | Σελίδες: 32 |Διαστάσεις:17X24| Εξώφυλλο: Μαλακό|

    • Εγρήγορση-Δοκίμια 12.00

      Συγγραφέας: Παύλος Φλώρος Εκδόσεις: Ιδιωτική (Κουλτούρα) Ημ.Έκδοσης: 1978 Σελίδες: 280 (14*21) Μαλακό Εξώφυλλο

       

      Συλλογή Δοκιμίων. Θέματα: Αισθητική, Γλώσσα, Γλωσσολογία,Θρησκεία, Ιστορία, Βιβλιοκριτική, Μελλοντολογία, Φ.Νίτσε, Πολιτική, Ταξιδιωτικά, Τέχνη, Φιλοσοφία-Φιλοσοφία της Ιστορίας, Ψυχολογία

      • Εθνικής μουσικής περιήγησις 1901-1912 (Δύο τόμοι) 48.00

        Ελληνικά Μουσικά Περιοδικά ως Πηγή Έρευνας της Ιστορίας της Νεοελληνικής Μουσικής (Δίτομο έργο)

        Συγγραφέας : Καίτη Ρωμανού Εκδόσεις: Κουλτούρα Ημ.Έκδοσης: 1996 Σελίδες: 363 και 745 (17*24) Μαλακό Εξώφυλλο

        Στην πολύτιμη εργασία της για τα Ελληνικά μουσικά περιοδικά, με τίτλο Εθνικής μουσικής περιήγησις 1901-1912, Ελληνικά μουσικά περιοδικά ως πηγή έρευνας της ιστορίας της νεοελληνικής μουσικής, η διδάκτωρ μουσικολογίας Καίτη Ρωμανού αφ’ενός παρουσιάζει τα μουσικά γεγονότα όπως διαγράφονται μέσα από έξι περιοδικά της περιόδου 1901-1912, αφ’ετέρου προσφέρει στον ερευνητή ευρετήρια και συνόψεις αυτού του υλικού.

        Εισαγωγικό Σημείωμα, Πρόλογος Μερος Ι Α. Εισαγωγή: Τα Περιοδικά Β. Η Ανακίνηση Του Μουσικού Ζητήματος  Γ. Η Σχολή Βυζαντινή Μουσικής Του Ωδείου Αθηνών Δ. Μουσικολογία Ε. Δημοτική Μουσική Στ. Επιλεγόμενα. Η <<Εθνική Μουσική» Υπό Άλλη Σημασία
        Παραρτήματα
        Παράρτημα 1: Το Παρελθόν Του Μουσικού Ζητήματός- Παράρτημα 2: Ο Κανονισμός Του Εκκλησιαστικού Μουσικού Συλλόγου Κωνσταντινούπολης- Παράρτημα 3: Η Έκδοση Της Συλλογής Δημοτικών Τραγουδιών Του Ωδείου Αθηνών
        Παράρτημα 4: Η Μελοποιια Αρχαίων Ελληνικών Τραγωδιών Και Κωμωδιών Από Τον Παχτικο Και Τον Ι.Θ. Σακελλαρίδη- Παράρτημα 5: Η Αθηναϊκή Μαδολινάτα- Παράρτημα 6: Δημήτριος Κ.Δούνης- Παράρτημα 7: Οι Μεταβολές Του Ρεπερτορίου Των Εκδηλώσεων Του Ωδείου Αθηνών
        Ευρετήρια Μέρους Ι
        Α. Γενικό Ευρετήριο Β. Ευρετήριο Εκκλησιαστικών Μελών Και Δημοτικών Τραγουδιών Γ. Ευρετήριο Συνθέσεων Δ. Έργα Που Αναφέρονται Στο Μέρος Ι-Περιεχόμενα Μέρους

        Μερος ΙΙ \ Εισαγωγή \ Ευρετήρια Μέρους ΙI \ Συνόψεις \ Περιεχόμενα \ Ευρετήριο Συντακτών

         

         

         

        • Ειρμολόγιον Καλοφωνικόν 16.00

          Συγγραφέας: Γρηγόριος Πρωτοψάλτης Επιμέλεια: Θ.Π. Φωκαεύς  Πρόλογος: Γιώργος Αγγελινάρας Εκδόσεις: Κουλτούρα Ημ.’Εκδοσης: 1835 (1983) Σελίδες 308 (14*21) Μαλακό Εξώφυλλο

          Το Καλοφωνικό Ειρμολόγιο αποτελεί συλλογή έντεχνων και μελωδικών καλοφωνικών ειρμών, που μελοποιήθηκαν από ονομαστούς μουσικοδιδάσκαλους της μεταβυζαντινής εποχής.
          Ενώ το σύντομο και αργό Ειρμολόγιο διακρίνονται για την αυστηρή μελωδική δομή, την στερεότητα και την ομοιογένεια της μουσικής φράσης, το μέλος του Καλοφωνικού Ειρμολογίου κινείται με άνεση και συγκρατημένη ελευθερία. Χρησιμοποιεί εκτεταμένες μουσικές γραμμές και πλαστικότατες εναλλαγές επιδιώκοντας, τη δημιουργία ενός περίτεχνου μελωδήματος, με πλούσια εκφραστικότητα και χρωματική λαμπρότητα, ανάλογη με εκείνη που αναδίδουν τα ολόφωτα ψηφιδωτά της Μονής της Χώρας στην Κωνσταντινούπολη.
          Από τα μέσα του ΙΣΤ’ και μέχρι τις αρχές του ΙΘ’ αιώνα το είδος αυτό της βυζαντινής μελουργίας εγνώρισε μεγάλη ακμή και εκτιμήθηκε κατ’ αξίαν η υψηλή ποιοτική του στάθμη, γιατί πράγματι αποτελεί την επιβλητική κορύφωση της Ψαλτικής Τέχνης την περίοδο εκείνη.
          Στο Καλοφωνικό Ειρμολόγιο περιλαμβάνονται πολλές συνθέσεις του “μουσικωτάτου Κυρ Πέτρου του Μελωδού”, που είναι γνωστός περισσότερο με το παρωνύμιο Μπερεκέτης, εξ αιτίας του πλήθους των Καλοφωνικών Ειρμών που ετόνισε. Ανθολογούνται ακόμη αντιπροσωπευτικά μαθήματα σπουδαίων μουσικοδιδάσκαλων, όπως Αρσενίου του Μικρού, Γερμανού, Αρχιεπισκόπου Νέων Πατρών, Βαλασίου, Ιερέως και νομοφύλακος, Δαμιανού Βατοπαιδηνού, Δημητρίου Δομεστίκου, των Πρωτοψαλτών, Παναγιώτη Χαλάτζογλου, Ιωάννη, Δανιήλ και Ιακώβου, Πέτρου Λαμπαδαρίου του Πελοποννησίου, Αθανασίου, Πατριάρχη Ιεροσολύμων (;), των Σιναϊτών Πατέρων, Μελετίου του παλαιού και Μελετίου του νέου, Γεωργίου του Κρητός, καθώς επίσης και δύο ειρμοί των οποίων οι μελουργοί παραμένουν άγνωστοι. […]
          Οι καλοφωνικοί ειρμοί ψάλλονται συνήθως κατά τις πανηγυρικές Λειτουργίες και μάλιστα στη διανομή του αντιδώρου, αλλά και “εις ευθυμίαν τραπέζης”, κάποτε όμως και μετά την αρτοκλασία της Λιτής αντί του καθιερωμένου “Θεοτόκε Παρθένε” του Πέτρου Μπερεκέτη.
          Οι συνθέσεις του Καλοφωνικού Ειρμολογίου απαιτούν εξαιρετικής ποιότητας φωνητικά προσόντα, άρτια μουσική κατάρτιση και μακροχρόνια ψαλτική εμπειρία, γιατί είναι πολύ εύκολο ο εκτελεστής να παρασυρθεί από την παρορμητική του διάθεση και να εκτραπεί σε ακροβατικούς αυτοσχεδιασμούς που παραμορφώνουν και ευτελίζουν το περίλαμπρο, αλλά ευπαθέστατο αυτό είδος της βυζαντινής μελουργίας.
          Το Καλοφωνικό Ειρμολόγιο αποτελεί πραγματικό εντρύφημα για τους μουσικούς, επειδή στα μαθήματα αυτά αντικατοπτρίζεται η έξοχη τέχνη των μελωδών, η ευρηματικότητα των εκφραστικών σχημάτων και η δυνατότητα αφομοίωσης στοιχείων που προέρχονται όχι μόνο από την πλούσια εκκλησιαστική παράδοση, αλλά και από το χώρο της εξωτερικής μουσικής. […] (Από την έκδοση)

          Περιεχόμενα

          -Ήχος Πρώτος
          Η κάμινος Σωτήρ, Αρσενίου του μικρού\Δοξάσωμεν Τριάδα αχώριστον, Γερμανού Νέων Πατρών\Λίθον ον απεδοκίμασαν, Βαλασίου Ιερέως\Άστρον ήδη ανατέταλκαι, του αυτού\Όρος σε τη χάριτι, και Τύπον της Αγνής λοχείας σου, του αυτού\Τον Ποιμένα των προβάτων, του αυτού\Την φωτοφόρον Νεφέλην, του αυτού\Την Ζωοδόχον Πηγήν, του αυτού\Έφριξε γη, του αυτού\Σε νοητήν Θεοτόκε κάμινον, του αυτού\Τύπον της Αγνής λοχείας σου, Δημητρίου Δομεστίκου\Ωδήν επινίκιον, Πέτρου Μπερεκέτου\Ποίαν σοι επάξιον Ωδήν, του αυτού\Δεύτε σώμα πίωμεν καινόν, του αυτού\Ω θείας ω φίλης, του αυτού\Αποβλεψάμενος ο τύραννος, του αυτού\Έφριξε γη απεστράφη ήλιος, του αυτού\Από του θρόνου κατήλθεν ο ηγεμών, του αυτού\Αύτη η κλητή και αγία ημέρα, του αυτού\Ίδε ην προέφης Προφήτα, του αυτού\Η τρίφωτος ουσία, του αυτού\Εν τη βροντώση καμίνω, του αυτού\Την σην ειρήνην δος ημίν, του αυτού […]
          -Ήχος Λέγετος\-Ήχος Τρίτος\-Ήχος Τέταρτος\-Ήχος Πλάγιος του Πρώτου\-Ήχος Πλάγιος του Τετάρτου\-Ήχος Βαρύς\-Ήχος Πλάγιος του Τετάρτου\-Τα κατ’ ήχον Κρατήματα

          Κωδ. Εύδοξος 102125654

          • Ειρμολόγιον Καταβασιών και Ειρμολόγιον Σύντομον 24.00

            Συγγραφείς: Πέτρος Πελοποννήσιος, Πέτρος Βυζάντιος Πρόλογος: Γρ. Θ.Στάθης Εκδόσεις: Κουλτούρα Ημ.Έκδοσης: 1825 (1983 β’ανατύπωση 1995)  Σελίδες: 562 (17*24) Σκληρό Εξώφυλλο

            Η αναστατική έκδοση της α’ εκδόσεως του Ειρμολογίου των Καταβασιών (μέλος αργό ειρμολογικό) του Πέτρου Πελοποννησίου (…) μετά του συντόμου Ειρμολογίου (μέλος σύντομο ειρμολογικό) του Πέτρου Πρωτοψάλτου του Βυζαντίου (…), που εξέδωκε στην Κωνσταντινούπολη ο διδάσκαλος Χουρμούζιος Χαρτοφύλαξ το 1825, φανερώνει δυο πράγματα μαζί· πρώτα, τη σπουδαιότητα που έχει αυτή η αυθεντική έκδοση με την αίγλη και τη λαμπράδα της γνήσιας ασματικής παραδόσεως “κατά το ύφος της μεγάλης του Χριστού Εκκλησίας, ως τα νυν [τον καιρό που την μέλισαν οι δύο αυτοί Πέτροι] ασματομελωδείται εν Κωνσταντινουπόλει”, κι ύστερα τη στροφή και τη θέληση να σκύψουμε στην παράδοσή μας και, αναμερώντας τα διάφορα φτιασίδια, να ανακαλύψουμε το πρωτότυπο και γνήσιο κάλλος που μας εκφράζει σωστά και μας βοηθάει στη λογική λατρεία μας. Το τελευταίο αυτό οφείλεται πολύ και στη φιλόμουση διάθεση του εκδότη που διαισθάνεται το καλό και γνήσιο και κεντρίζει με την απόφασή του αυτή το ενδιαφέρον και των ψαλτών και των πιστών γενικότερα για γνώση της ασματικής παραδόσεως, που γεννάει την ικανότητα της διακρίσεως και στη συνέχεια την αταλάντευτη προτίμηση στα όσα καλά και γνήσια μας παρέδωκαν οι πατέρες μας. (…) (Από τον πρόλογο της έκδοσης)

            Κωδ. Εύδοξος:102125652

            • Εις Πνεύματα Πίστις Κατά Τους Περί Χριστόν Χρόνον 8.00

              Συγγραφέας: Νικόλαος Λούβαρις Εκδόσεις: Βιβλιογνωσία (Κουλτούρα) Ημ.Έκδοσης: 2012 Σελίδες: 60 (14*21)Μαλακό Εξώφυλλο 

              Σειρά: Άγνωστα και Χαμένα Κείμενα

              Πενήντα και πλέον χρόνια παρήλθαν από την αποδημία του δασκάλου, του διανοούμενου, του μύστη Νικολάου Λούβαρι. Το έργο του εν πολλοίς ξεχασμένο από τους παλαιούς και παντελώς άγνωστο από τους νέους στέκει σαν διαμάντι κρυμμένο και περιμένει την ανάσυρσή του από τη σκόνη της ιστορίας και από την αδιαφορία των συγχρόνων “θεολογούντων”. Η πολυσχιδής, ακάματη και πλήρους δράσεως προσωπικότητα και σκέψη όμως δεν λησμονήθηκε ούτε “αποσβέστηκε” από τη μνήμη, αλλά προπάντων από την καρδιά των μαθητών που τόσο αγάπησε και όσων τον μελέτησαν με αφοσίωση και ειλικρινή σεβασμό. Μακρινός μαθητής του -αν και δεν τον γνώρισα- αισθάνομαι και εγώ.
              Αρχίζοντας μία προσπάθεια που φοιτητής ονειρεύτηκα θα επιδιώξω να αναδημοσιεύσω έργα του μεγάλου δασκάλου όπως και να επανεκδώσω άλλα δημοσιευμένα με τη μορφή άρθρων και επιφυλλίδων σε περιοδικά και εφημερίδες δυσεύρετα αν όχι πολύ σπάνια σήμερα.
              Αρχή κάνω με τη διατριβή του “Η εις πνεύματα πίστις κατά τους περί Χριστόν χρόνους”, η οποία τυπώθηκε στη Θεσσαλονίκη το 1920 και αναγνωρίστηκε ως διδακτορική διατριβή από τη Θεολογική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών το 1921. Πρόκειται για κείμενο έντονα συνθετικό, αλλά ταυτόχρονα συνοπτικό. Γραμμένο κατά τα χρόνια της νεότητάς του είναι πλούσιο σε βιβλιογραφία και σαφώς αποδεικνύει ένα βαθύ γνώστη της σύγχρονής του επιστήμης. Το πρώτο άλλωστε -από όσο γνωρίζω- που τόσο ως προς τη δομή όσο και τη συγγραφή ανταποκρίνεται στην έννοια της διδακτορικής εργασίας όπως τη νοούμε ακόμη και σήμερα. Δεν αρκείται στη συστηματική καταγραφή μόνον του υλικού του, αλλά και επιγραμματικά μέσα σε αυτό τον λανθάνοντα ποιητικό λόγο προβαίνει σε κρίσεις ιδεών και διδασκαλιών. Κυρίαρχη αντίληψη διατυπωμένη από τη θέση της συγκριτικής μελέτης των θρησκειών είναι ότι η γέννηση, η εξέλιξη της διδασκαλίας περί πνευμάτων κινείται από το πρωτόγονο και ατελές προς το τέλειο και αιώνιο που βρίσκει την πλήρωσή του στον Χριστιανισμό, κάτι που αποδεικνύεται φυσικά και αβίαστα μέσα από την ιστορική διαδοχή των ιδεών και των παραστάσεων, φιλοσοφικών και θρησκευτικών.
              Με κριτική ματιά και βαθιά στοχαστική διάθεση -που ήδη έχει αρχίσει να διαφαίνεται στη σκέψη του- μαγεύει και προβληματίζει τον αναγνώστη, διδάσκει τον μαθητή, μεταγγίζει την επιστήμη στον άνθρωπο της εποχής του. Αυτό άλλωστε ήταν και το πρώτο -ίσως και μοναδικό του- μέλημα. Η αγάπη για τον άνθρωπο, τον επιστήμονα, την πατρίδα του που τόσο λάτρεψε και έδωσε όλες τις δυνάμεις της ψυχής του για να τη δει καλύτερη.

              • Εισαγωγή εις την Αρχαίαν Ελληνικήν Γλώσσαν 5.00

                Δια την Γ’ Γυμνασίου-Συμφώνως τω αναλυτικώ προγραμματι

                Συγγραφέας: Γρ.Γκιζέλης-Ελ.Θρουβαλά Γκιζέλη Εκδόσεις: Γρηγορόπουλος (Κουλτούρα) Ημ.Έκδοσης:1966 Σελίδες: 148 (14*21) Μαλακό Εξώφυλλο

                Έκαστον Κεφάλαιον Περιέχει: Κείμενον Σχόλια Γλωσσικήν Διδασκαλίαν Ασκήσεις

                • Έκθεσις Αρχιστρατήγου Sir C.H. Harrington GCB, GBE, DSO, DCLH Ελληνική Περιπέτεια της Μικρασιατικής Εκστρατείας Περίοδος 1919- 1922 8.00

                  Συγγραφέας: Charles H. Harrington | Εισαγωγή: Nικηφόρος Κομίνης| Εκδόσεις: Κουλτούρα| Ημ.Έκδοσης: 2013| Σελίδες: 88 (14*21) Μαλακό Εξώφυλλο

                  Από τον πρόλογο:

                  Ασχολούμαι με την ιστορία από τα μαθητικά μου χρόνια με πάθος, προσεγγίζοντας θα έλεγα με μια ρομαντική ιδεολογία πρόσωπα και γεγονότα, που τη διαμόρφωσαν κατά περιόδους.
                  Για κάποιον λόγο τη Μικρασιατική Εκστρατεία, πιθανόν λόγω της τραγικής κατάληξής της, σχεδόν την προσπερνούσα και ομολογώ ότι την απωθούσα στη μνήμη μου. Όσες φορές ασχολήθηκα με τα πεπραγμένα της, από τη θλίψη και τη συναισθηματική επιβάρυνση, ξέφευγα γρήγορα προσπαθώντας να πάω στα όποια θετικά, αν πράγματι υπήρχαν, χωρίς αυτά να σβήσουν “τις κραυγές, τον πόνο και τους καπνούς της Σμύρνης”.
                  Πρόσφατα έπεσε στα χέρια μου η έκθεση του Άγγλου Αρχιστρατήγου, επικεφαλής των εν Τουρκία Βρετανικών Δυνάμεων, Harrington για όλη αυτή την περίοδο, με συμπεράσματα αρκούντως ενδιαφέροντα λόγω του ρόλου του ως συμμαχικού παράγοντα, αλλά και ως άποψη από στρατιωτικής πλευράς, ενός ειδικού και γνώστη των ιδιαίτερων πολιτικών-διπλωματικών συνθηκών που επηρέασαν τα γεγονότα.
                  Ο ελληνικός στρατός, ως εκφραστής της γιγάντιας προσπάθειας του έθνους για την απελευθέρωση του υπόδουλου ελληνισμού, διεξήγαγε επί 10 χρόνια και παρά τον ενδιάμεσο διχασμό, πέντε μεγάλους για τα δεδομένα του πολέμους (ελληνοτουρκικός 1912-1913, ελληνοβουλγαρικός 1913, Α’ Παγκόσμιος Πόλεμος, Ρωσική Εκστρατεία 1919, Μικρασιατική Εκστρατεία), με τον τελευταίο, λόγω της εκτάσεως και διαμορφώσεως του επιχειρησιακού χώρου, αλλά και του αντιπάλου, τον οποίο αντιμετώπιζε, να γίνεται ολίγον κατ’ ολίγον ο σκληρότερος όλων των προηγουμένων. […]
                  Η απώλεια της Μικράς Ασίας, η θυσία του ονείρου της Πόλης, η εκρίζωση του ευημερούντος ελληνισμού παρέχουν σκληρή απεικόνιση του βαράθρου, που ευρέθη το έθνος σε συνδυασμό με τις δυνάμεις που σπατάλησε χωρίς φειδώ, αφήνοντας στο πεδίο των μαχών τεράστιο φόρο αίματος, τιμής ταυτόχρονα και αισχύνης, η αναπόληση του οποίου ακόμη και σήμερα επηρεάζει τον ψυχισμό των Ελλήνων.
                  Για τους ασχολούμενους ιδιαίτερα με το θέμα και την ιστορία γενικότερα, κρίνεται χρήσιμο, και αυτός είναι ο σκοπός, της έκδοσης του φυλλαδίου τούτου, πιθανόν για πρώτη φορά. (Νικηφόρος Κομίνης, από την παρουσίαση της έκδοσης)
                  • Έκφρασις του Ι.Ναού Παντοκράτορος Εν τω Χωρίω Τραυλιάτα Κεφαλληνίας 7.00

                    Συγγραφέας: Α.Παπαγιαννόπουλος-Παλαιός Εικονογράφηση: Δ.Πελεκάσης Εκδόσεις: Κουλτούρα Ημ.Έκδοσης: 1964 Σελίδες: 48 (14*21) Μαλακό Εξώφυλλο

                    • Έλληνες και όργανον-Από την Ύδραυλον του Κτησιβίου έως το Εκκλησιαστικόν Όργανον 5.00

                      Συγγραφέας: Δίων Αρύβας (Αττικός) Εκδόσεις: (Του Ιδίου) Κουλτούρα  Ημ.Έκδοσης:1993 Σελίδες:64 14*21 Μαλακό Εξώφυλλο

                      Εκτενής ιστορική αναδρομή. Πλούσιο φωτογραφικό υλικό. Εξώφυλλο Τάκη Παρλαβάντζα

                      • Έλληνες Στρατιώται Εν τη Δύσει 12.00

                        Και Αναγέννησις Της Ελληνικής Τακτικής

                        Συγγραφέας: Κωνσταντίνος Σάθας |Πρόλογος: Νίκος Καραπιδάκης Εκδόσεις:  Φιλόμυθος (Κουλτούρα) | Ημ. Έκδοσης: 1993 | Σελίδες: 330(14*21) Μαλακό Εξώφυλλο

                        Οι  στρατιώτες (stradioti)  ήταν στρατιωτικά σώματα που έδρασαν από τον 15ο (μετά την Άλωση) μέχρι και τον 17ο αιώνα κατά των Τούρκων αυτόνομα ή στο πλευρό των Βενετών

                        Απόσπασμα: Μέρος της αθλιότητας της ιστορίας μου ίσως και να υπήρξε σύμφυτο με τις περιστάσεις. Για χρόνια, ζούσαμε όπως-όπως ο ένας με τον άλλον μέσα στη γυμνή έρημο, κάτω από τον αδιάφορο ουρανό. Τη μέρα, ο ήλιος μας συντάραζε και ζαλιζόμαστε από τον βασανιστικό άνεμο. Τη νύχτα, ποτίζαμε από την υγρασία και αισθανόμαστε ασήμαντοι κάτω από τις αναρίθμητες σιωπές των άστρων. Ήμαστε ένας εγωκεντρικός στρατός χωρίς παρελάσεις ή τυπικούς χαιρετισμούς, αφοσιωμένος στην ελευθερία – το δεύτερο από τα βασικά πιστεύω του ανθρώπου. Ήταν μια επιδίωξη τόσο άπληστη, που κατέτρωγε όλες τις δυνάμεις μας· μια ελπίδα τόσο υπέρτατη, που μπροστά στη λάμψη της έσβηναν οι αρχικές μας φιλοδοξίες.

                         

                         

                        • Ελληνική Γη- Οδοιπορικά 10.00

                          Συγγραφέας: Γιάννης Σφακιανάκης  Εκδόσεις: Ιωλκός (Κουλτούρα) Ημ.Έκδοσης: 1977 Σελίδες: 216 (14*21) Μαλακό Εξώφυλλο

                          Μυκήνες-Πήλιο /Δελφοί-Θεσ/νίκη\ Καστοριά /Μεσσολόγγι- Ναύπακτος / Κάρυστος / Γιάννεννα-Κέρκυρα-Ιθάκη/ Μεσαρα /Ζάκυνθος/ Καλαμάτα Πύλος Μεθώνη Ολυμπία / Ιτέα Γαλαξίδι / Άνδρος / Θάσος/ Μονεμβασιά / Ρόδος /Φλώρινα- Πρέσπα / Πάργα

                          • Ελληνικοί Δρόμοι-Ταξίδια

                            Συγγραφέας: Παύλος Φλώρος Εκδόσεις: Το Ελληνικό Βιβλίο (Κουλτούρα) Ημ.Έκδοσης: 1970 Σελίδες: 288 (14*21) Μαλακό Εξώφυλλο

                            Κρατικό Βραβείο Ταξιδιωτικού Διηγήματος (1971). Το εξώφυλλο φιλοτέχνησε ο Γεράσιμος Γρηγόρης.

                            Περιεχόμενα: Αττικές Άλπεις (Πάρνηθα)  Σκιάθος Στ’ αχνάρια του Παπαδιαμάντη Ιθάκη Ο Ειδυλλιακός Μικρόκοσμος Κέρκυρα Πυρήνας Πνευματικού Πολιτισμού, Ο κόσμος του Μαβίλη Δήλος Νησί Θεού και Σκλαβοπάζαρο Σάμος Η ηγεμονική Ιθάκη- Το ανεξάντλητο νησί Ίος (Νιο(ς) Το Διακριτικό νησι Θήρα -Σαντορίνη Το νησί φαινόμενο Ιθάκη Δείλι στην Ανώγη Ιθάκη Περαχώριο-Βαθύ (Ιστορικά) Άγιος Ανδρέας Νάξος Η πλατύστερνη-Σπέτσες Το Νησί της Αλταμούρας και του Κωνσταντίνου Αλταμούρα Στο Νησί των  Ιωαννιτών Ρόδος  Σκύρος Το Ευλαβικό νησί Ήπειρος η Δωρική   Μάνη Η Πατρίδα της  Πέτρας Μυστράς Η νεκρόπολη της Μεσαιωνικής Ρωμιοσύνης Κεφαλληνία (Η Αρχαία Ταφια-Ταφος) Ζάκυνθος Το πολυτραγουδημένο Τζάντε

                            • Ελληνολάτραι Άγγλοι Ποιητές και Πεζογράφοι-Η Ζωή και το Έργο τους 9.00

                              Συγγραφέας: Δημήτρης Τουρνάκη Εκδόσεις: (Ιδιωτική) Κουλτούρα Ημ.Έκδοσης: 1974Σελίδες: 220 (14*21) Μαλακό Εξώφυλλο

                              Περιεχόμενα: Πρόλογος: Λόρδος Βύρων- Πέρσυ Μπύσση Σέλλευ -Σάμ Τζόνσον -Θώμας Ντε Κουίνσυ -Άλγκερνον Σουίνμπωρν- Γκίλμπερτ Μάρραιυ- Παροράματα- Βιβλιογραφία

                              • Ελλήνων Βιβλιογραφία 1800-1889 12.00

                                Συγγραφέας: Αντώνιος Μηλιαράκης | Εκδόσεις: Κουλτούρα | Ημ.Έκδοσης: 1981 | Σελίδες : 130 (17*24)  Μαλακό Εξώφυλλο

                                • Έντγκαρ Ουάλλας- Το τετράγωνο Σμαράγδι 3.00

                                  Συγγραφέας: Εντγκαρ Ουάλλας Εκδόσεις: Κουλτούρα Σελίδες: 162 (12*19) Μαλακό Εξώφυλλο

                                  Πλήρες και χωρίς συντομεύσεις

                                  • Έντεχνη Νεοελληνική Μουσική στους Νεότερους Χρόνους 16.00

                                    Συγγραφέας: Καίτη Ρωμανού Εκδόσεις: Κουλτούρα Ημ.Έκδοσης : 2006 Σελίδες: 368 (17*24) Μαλακό Εξώφυλλο

                                    Το βιβλίο αυτό ξεκίνησε να γράφεται ως μια δεύτερη αναθεωρημένη έκδοση της Ιστορίας της Έντεχνης Νεοελληνικής Μουσικής (Κουλτούρα 2000 ). Όμως η ευχή από την οποία τέλειωνε η έκδοση εκείνη (και κλείνει με την παρούσα)  εκπληρώθηκε: Τα νέα στοιχεία που έκτοτε ήρθαν στο φως χάρις στην ανάπτυξη της έρευνας για την ελληνική μουσική τα τελευταία χρόνια, υποχρεώνουν σε τέτοιου μεγέθους αλλαγές, ωστε δεν μπορούμε πια να μιλούμε για αναθεώρηση εκείνης της έκδοσης, αλλά για ένα νέο έργο.

                                    Η κατανόηση του έντεχνου ελληνικού μουσικού πολιτισμού ως μέρος του ευρύτερου Δυτικού πολιτισμού, είναι η μόνη επιδίωξη της συγγραφέως. Η προσπάθεια ποιοτικής αναβάθμισης του πολιτισμού, που χαρακτηρίζει συχνά την ιστοριογραφία απομονωμένων και περιφερειακών περιοχών της Ευρώπης είναι τελείως απούσα. Έτσι, η παρούσα μελέτη ακολουθεί τις νεότερες εξελίξεις της διεθνούς μουσικολογίας, οι οποίες όντως ευνοούν την αποχή από την ανίχνευση εθνικών αριστουργημάτων και μεγαλοφυών. Ο νεότερος ελληνικός μουσικός πολιτισμός εξετάζεται ως αυτό που πραγματικά είναι σήμερα: ετερόφωτος, με πηγή φωτός, τον δυτικό. (. . .)

                                    Κωδ. Εύδοξος: 102125649

                                    Κατηγορίες

                                    Καλάθι

                                    Καλάθι

                                    Κανένα προϊόν στο καλάθι σας.