Παλαιοβιβλιοπωλείο - Εκδόσεις
  • Προβολή

Βλέπετε 1–18 από 62 αποτελέσματα

  • To Aυτί και η Ζωή 24.00

    Τίτλος Πρωτότυπου: L’Oreille et la Vie Μετάφραση: Ρένα Σουρέτη Εκδόσεις: (Χιωτέλλη) Κουλτούρα Ημ.Έκδοσης: 2013 Σελίδες: 306 (17*24) Μαλακό Εξώφυλλο

    Στο αυτοβιογραφικό αυτό βιβλίο του πρωτοπόρου της ψυχοακουστικής Άλφρεντ Τοματίς ερχόμαστε σε επαφή με τη ζωή του και το έργο του. Πώς ξεκίνησε, πώς έφτασε στα συμπεράσματά του, τί δυσκολίες αντιμετώπισε, τί συνέβαινε στο εργαστήριο του.
    Στα βάθη της μήτρας, το παιδί συνειδητοποιεί τη ζωή, επικοινωνεί με τον έξω κόσμο μέσα από το αυτί. Αναδημιουργώντας αυτό το ηχητικό περιβάλλον έκανε τις σημαντικές ανακαλύψεις που χαρακτηρίζουν τη σταδιοδρομία του, ξεσήκωσε κριτικές και συζητήσεις, προχωρώντας όμως χωρίς ποτέ ν’ απογοητεύεται.
    Ένα βιβλίο  με ευρύ γνωστικό πεδίο για  παιδαγωγούς, ιατρούς, μουσικούς, ειδικούς ψυχικής υγείας, εκπαιδευτικούς και γονείς, ένα βιβλίο για όλους.
    Περιεχόμενα:
    1. Ένα ζευγάρι κίτρινα παπούτσια 2. Μόνος στο Νεϊγύ  3. Η τυχερή βαρηκοϊα του Ενρίκο Καρούζο 4. Μια ακουστική γεωγραφία 5. Είπα περιιιιιιιιεργο? 6. Ο ηχητικός τοκετός  7.Δεξιόχειρας ως τα αριστερά 8. Μέτρα και σταθμά    9. Δεν υπάρχει θάνατος | Βιβλιογραφία

     

    • Tετράδιο για Κιθάρα του Μάνου Χατζιδάκι 1

      Διασκευή: Τάσος Καρακατσάνης, Επιμέλεια και Δακτυλοθεσία: Κώστας Γρηγορέας Εκδόσεις Νάκας , σελ. 22 (17*24),

      Παρτιτούρα για κλασσική κιθάρα. Περιέχονται τα εξής 9 κομμάτια

      1.Σεξουαλική πολυρυθμία 2.Κεμάλ 3. Μπαλάντα του Ούρι 4.Μες σ’αυτή τη βάρκα 5. Μιαφορά κι έναν καιρό 6. Αγάπη μου 7. Μυρίζει ο κόσμος γιασεμί 8. Αθανασία 9. Μπαλάντα των αισθήσεων

      Το βιβλίο είναι εξαντλημένο, το απόθεμά μας  είναι αριθμητικώς περιορισμένο.

      • Αναστασιματάριον Πέτρου Εφεσίου 20.00

        Μεταφρασθέν κατά την Νεοφανή Μέθοδον της Μουσικής

        Συγγραφέας: Πέτρος Πελοποννήσιος Εκδόσεις: Κουλτούρα Ημ.Έκδοσης: (1820) 1999 Σελίδες: 298 (17*25) Σκληρό Εξώφυλλο

        Κωδ. Εύδοξος:102125672 

        • Αρίων Η Μουσική των Ελλήνων ως Διεσώθη από των Αρχαιοτάτων Χρόνων Μέχρι της Σήμερον 16.00

          Το βιβλίο αποτελείται από 36 σελίδες ιστορίας και θεωρίας της ελληνικής μουσικής και 62 μουσικά κομμάτια σε ευρωπαϊκή παρασημαντική. (Αρχαίοι ελληνικοί και πρωτοχριστιανικοί ύμνοι, δημοτικά, νησιώτικα, ρεμπέτικα και άλλα τραγούδια).

          Συγγραφέας:Α.Ρεμαντάς|,Π.Δ.Ζαχαριάς|Εκδόσεις:Κουλτούρα|Ημ.Έκδοσης|1917(Ανατύπωση1997):Σελίδες:100(25*35) ΜαλακόΕξώφυλλο

          • Ασίας Λύρα ήτοι Συλλογή Διαφόρων Μελών Ασιατικής Μουσικής 6.00

            Σε Βυζαντινή Σημειογραφία

            Συγγραφέας: Κων\νος Αλέξανδρος Ψάχος Εκδόσεις: Κουλτούρα Ημ.Έκδοσης: 1908 (2002) Σελίδες: 80 (14*21) Μαλακό Εξώφυλλο

            • Άσματα Δημοτικά της Ελλάδος 8.00

              Περιέχει τους στίχους 146 ηρωικών και 50 ποικίλης θεματολογίας, δημοτικών τραγουδιών. Από τις πρώτες καταγραφές που έχουν γίνει.

              Συγγραφέας: Σπυρίδωνας Ζαμπέλιος Εκδόσεις: Κουλτούρα Ημ.Έκδοσης: Κέρκυρα 1852 (2008) Σελίδες: 174 (14*21) Μαλακό Εξώφυλλο

              (Ο αποχαιρετισμός του νέου κλέφτου, Η έξοδος του Μεσολογγίου, Ο Χρήστος Μηλιόνης, Ρήγα Θούριος,Το μυρολόγι της Πάργας, Η ξενιτειά,  Ο τραγουδιστής και ο δράκοντας, Η κακή μάνα, Η υφάντρα κ.α)

               

              • Βίβλος καλούμενη Ευτέρπη

                Περιέχουσα συλλογήν εκ των νεωτέρων και ηδυτέρων εξωτερικών μελών, με προσθήκην εν τω τέλει κα τινών ρωμαϊκών τραγουδιών εις μέλος οθωμανικόν και ευρωπαϊκόν

                Συγγραφέας: Χουρμούζιος Χαρτοφύλαξ Εκδόσεις: Κουλτούρα Ημ.Έκδοσης: 2002  Σελίδες:   Μαλακό Εξώφυλλο

                • Γαστρονομία της Μουσικής 20.00

                  Συγρραφέας:  Χοσέ Καρρέρας Εκδόσεις: Ερμείας (Κουλτούρα) Σελίδες: 279 (12*20) 2003 Μαλακό Εξώφυλλο

                  Το βιβλίο απευθύνεται σ’ αυτούς που αγαπούν την όπερα και σ’ αυτούς που τώρα τη γνωρίζουν, σε όσους σιγοτραγούδησαν τις μελωδίες της, ακόμα και σε αυτούς που έρχονται για πρώτη φορά σε επαφή με το λυρικό θέατρο. Σ’ αυτές τις σελίδες θα βρουν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για σαράντα όπερες. Για κάθε μία απ’ αυτές τις όπερες ο αναγνώστης βρίσκει από ένα μενού με τυπικές συνταγές από τον τόπο που εκτυλίσσεται το έργο.

                  • Δημώδη Άσματα Γορτυνίας 12.00

                    Εις Βυζαντινήν και Ευρωπαϊκήν Παρασημαντικήν

                    Συγγραφέας: Κων/νος Αλέξανδρος Ψάχος  Εκδόσεις: Κουλτούρα Ημ.Έκδοσης: 1923 (2004) Σελίδες: 204(17*24) Μαλακό Εξώφυλλο

                    Περιεχόμενα

                    Αφιέρωσις| Εικών του Θ. Κολοκοτρώνη|Εισφοραί υπέρ του έργου|Πρόλογος των εκδοτών|Πρόλογος του συγγραφέως
                    ΑΣΜΑΤΑ
                    Α’ ΕΠΙΤΡΑΠΕΖΙΑ ΚΛΠ.
                    Οι Κολοκοτρωναίοι| Ο Θεοδωράκης Κολοκοτρώνης| Ο αποκεφαλισμός του Μωραγιάννη Δεληγιάννη| Η μάχη των Δερβενακίων| Ο σκλαβωμένος αητός| Η μάχη του Βαλτετσίου| Το Μοναστήρι της Αιμιαλούς και οι Κολοκοτρωναίοι| Η Βλάχα
                    Β’ ΧΟΡΕΥΤΙΚΑ ΚΛΠ.
                    Οι Κολοκοτρωναίοι| Ο Σαιντάγας| Ο Κάγκαλος| Η ανάκρισις της Ελένης| Η μάχη της Αράχωβας| Ο Μπιρμπιτσιώτης της Ζαχαριάς| Τα Κλεφτόπουλοα| Η Λεβεντιά| Γαμήλια| Η λιγερή| Το φιλί| Το μαντηλάκι| Η Γιαννούλα| Ο Βερεμιάρης| Η Ζωΐτσι| Η κόρη κι’ ο λεβέντης| Η περδικούλα του Μωρηά| Το μήλο της αγάπης| Η πέρδικα| Το δαχτυλίδι| Το Δερβισάκι| Η Ρούσσα| Το αμπέλι| Το Ρινάκι| Το χελιδόνι| Το παπάκι| Η Γαλαξειδιώτισσα| Η γειτονοπούλα| Τα κοριτσάκια του Μωρηά| Ο αγαπητικός| Τα τρία πουλάκια| Η Βασίλω| Η ξανθή| Το δέντρο| Το γιογκάρι| Ο ήλιος| Βασίλω ή Καλαματιανή| Ο ποταμός| Η Γαλαζανή| Η Μπιρμπιλομμάτα| Ρούσσα μ’ γκέγκε| Ο ξένος| Η Ρόιδω\ Η μαυριδερή\ Ο μαγεμένος εραστής| Το Μαργιόλικο| Η Παπαδούλα| Ο Γιάννος και η Μαρουδιά| Ο Ντερβίσης και η Κάντω| Μοιρολόγια
                    ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ
                    Διάφορα άσματα| Διόρθωσις των κυριοτέρων παροραμάτων

                    • Δοξαστάριον Σύντομον 24.00

                      Συγγραφέας: Πέτρος Πελοποννήσιος (Λαμπαδάριος) Εκδόσεις: Κουλτούρα Ημ.Έκδοσης: 1820 (1986)| Σελίδες: 466 (17*24) Σκληρό Εξώφυλλο

                      Κωδικός Εύδοξος: 102125201 

                      • Δοξαστικά 1821 16.00

                        Του Ενιαυτού των Δεσποτικών και Θεομητορικών Εορτών

                        Συγγραφέας: Πέτρος Πελοποννήσιος (Λαμπαδάριος) Εκδόσεις: Κουλτούρα Ημ.Έκδοσης: 1821 (2002) Σελίδες: 368 (15*22) Σκληρό Εξώφυλλο

                        Η έκδοση που έγινε το 1821 στο Παρίσι, με εισαγωγή του Α.Θαμύρη.

                        Kωδ. Εύδοξος: 102125666

                        • Δοξολογίαι Κατ’ ήχον Σύντομοι και Αργαί 14.00

                          Συγγραφέας: Δημήτριος Μαρατσώλας  |  Εκδόσεις: Κουλτούρα  | Ημ.Έκδοσης: 2009 | Σελίδες: 151 (21*28) Μαλακό Εξώφυλλο

                          • Εθνικής μουσικής περιήγησις 1901-1912 (Δύο τόμοι) 48.00

                            Ελληνικά Μουσικά Περιοδικά ως Πηγή Έρευνας της Ιστορίας της Νεοελληνικής Μουσικής (Δίτομο έργο)

                            Συγγραφέας : Καίτη Ρωμανού Εκδόσεις: Κουλτούρα Ημ.Έκδοσης: 1996 Σελίδες: 363 και 745 (17*24) Μαλακό Εξώφυλλο

                            Στην πολύτιμη εργασία της για τα Ελληνικά μουσικά περιοδικά, με τίτλο Εθνικής μουσικής περιήγησις 1901-1912, Ελληνικά μουσικά περιοδικά ως πηγή έρευνας της ιστορίας της νεοελληνικής μουσικής, η διδάκτωρ μουσικολογίας Καίτη Ρωμανού αφ’ενός παρουσιάζει τα μουσικά γεγονότα όπως διαγράφονται μέσα από έξι περιοδικά της περιόδου 1901-1912, αφ’ετέρου προσφέρει στον ερευνητή ευρετήρια και συνόψεις αυτού του υλικού.

                            Εισαγωγικό Σημείωμα, Πρόλογος Μερος Ι Α. Εισαγωγή: Τα Περιοδικά Β. Η Ανακίνηση Του Μουσικού Ζητήματος  Γ. Η Σχολή Βυζαντινή Μουσικής Του Ωδείου Αθηνών Δ. Μουσικολογία Ε. Δημοτική Μουσική Στ. Επιλεγόμενα. Η <<Εθνική Μουσική» Υπό Άλλη Σημασία
                            Παραρτήματα
                            Παράρτημα 1: Το Παρελθόν Του Μουσικού Ζητήματός- Παράρτημα 2: Ο Κανονισμός Του Εκκλησιαστικού Μουσικού Συλλόγου Κωνσταντινούπολης- Παράρτημα 3: Η Έκδοση Της Συλλογής Δημοτικών Τραγουδιών Του Ωδείου Αθηνών
                            Παράρτημα 4: Η Μελοποιια Αρχαίων Ελληνικών Τραγωδιών Και Κωμωδιών Από Τον Παχτικο Και Τον Ι.Θ. Σακελλαρίδη- Παράρτημα 5: Η Αθηναϊκή Μαδολινάτα- Παράρτημα 6: Δημήτριος Κ.Δούνης- Παράρτημα 7: Οι Μεταβολές Του Ρεπερτορίου Των Εκδηλώσεων Του Ωδείου Αθηνών
                            Ευρετήρια Μέρους Ι
                            Α. Γενικό Ευρετήριο Β. Ευρετήριο Εκκλησιαστικών Μελών Και Δημοτικών Τραγουδιών Γ. Ευρετήριο Συνθέσεων Δ. Έργα Που Αναφέρονται Στο Μέρος Ι-Περιεχόμενα Μέρους

                            Μερος ΙΙ \ Εισαγωγή \ Ευρετήρια Μέρους ΙI \ Συνόψεις \ Περιεχόμενα \ Ευρετήριο Συντακτών

                             

                             

                             

                            • Ειρμολόγιον Καλοφωνικόν 16.00

                              Συγγραφέας: Γρηγόριος Πρωτοψάλτης Επιμέλεια: Θ.Π. Φωκαεύς  Πρόλογος: Γιώργος Αγγελινάρας Εκδόσεις: Κουλτούρα Ημ.’Εκδοσης: 1835 (1983) Σελίδες 308 (14*21) Μαλακό Εξώφυλλο

                              Το Καλοφωνικό Ειρμολόγιο αποτελεί συλλογή έντεχνων και μελωδικών καλοφωνικών ειρμών, που μελοποιήθηκαν από ονομαστούς μουσικοδιδάσκαλους της μεταβυζαντινής εποχής.
                              Ενώ το σύντομο και αργό Ειρμολόγιο διακρίνονται για την αυστηρή μελωδική δομή, την στερεότητα και την ομοιογένεια της μουσικής φράσης, το μέλος του Καλοφωνικού Ειρμολογίου κινείται με άνεση και συγκρατημένη ελευθερία. Χρησιμοποιεί εκτεταμένες μουσικές γραμμές και πλαστικότατες εναλλαγές επιδιώκοντας, τη δημιουργία ενός περίτεχνου μελωδήματος, με πλούσια εκφραστικότητα και χρωματική λαμπρότητα, ανάλογη με εκείνη που αναδίδουν τα ολόφωτα ψηφιδωτά της Μονής της Χώρας στην Κωνσταντινούπολη.
                              Από τα μέσα του ΙΣΤ’ και μέχρι τις αρχές του ΙΘ’ αιώνα το είδος αυτό της βυζαντινής μελουργίας εγνώρισε μεγάλη ακμή και εκτιμήθηκε κατ’ αξίαν η υψηλή ποιοτική του στάθμη, γιατί πράγματι αποτελεί την επιβλητική κορύφωση της Ψαλτικής Τέχνης την περίοδο εκείνη.
                              Στο Καλοφωνικό Ειρμολόγιο περιλαμβάνονται πολλές συνθέσεις του “μουσικωτάτου Κυρ Πέτρου του Μελωδού”, που είναι γνωστός περισσότερο με το παρωνύμιο Μπερεκέτης, εξ αιτίας του πλήθους των Καλοφωνικών Ειρμών που ετόνισε. Ανθολογούνται ακόμη αντιπροσωπευτικά μαθήματα σπουδαίων μουσικοδιδάσκαλων, όπως Αρσενίου του Μικρού, Γερμανού, Αρχιεπισκόπου Νέων Πατρών, Βαλασίου, Ιερέως και νομοφύλακος, Δαμιανού Βατοπαιδηνού, Δημητρίου Δομεστίκου, των Πρωτοψαλτών, Παναγιώτη Χαλάτζογλου, Ιωάννη, Δανιήλ και Ιακώβου, Πέτρου Λαμπαδαρίου του Πελοποννησίου, Αθανασίου, Πατριάρχη Ιεροσολύμων (;), των Σιναϊτών Πατέρων, Μελετίου του παλαιού και Μελετίου του νέου, Γεωργίου του Κρητός, καθώς επίσης και δύο ειρμοί των οποίων οι μελουργοί παραμένουν άγνωστοι. […]
                              Οι καλοφωνικοί ειρμοί ψάλλονται συνήθως κατά τις πανηγυρικές Λειτουργίες και μάλιστα στη διανομή του αντιδώρου, αλλά και “εις ευθυμίαν τραπέζης”, κάποτε όμως και μετά την αρτοκλασία της Λιτής αντί του καθιερωμένου “Θεοτόκε Παρθένε” του Πέτρου Μπερεκέτη.
                              Οι συνθέσεις του Καλοφωνικού Ειρμολογίου απαιτούν εξαιρετικής ποιότητας φωνητικά προσόντα, άρτια μουσική κατάρτιση και μακροχρόνια ψαλτική εμπειρία, γιατί είναι πολύ εύκολο ο εκτελεστής να παρασυρθεί από την παρορμητική του διάθεση και να εκτραπεί σε ακροβατικούς αυτοσχεδιασμούς που παραμορφώνουν και ευτελίζουν το περίλαμπρο, αλλά ευπαθέστατο αυτό είδος της βυζαντινής μελουργίας.
                              Το Καλοφωνικό Ειρμολόγιο αποτελεί πραγματικό εντρύφημα για τους μουσικούς, επειδή στα μαθήματα αυτά αντικατοπτρίζεται η έξοχη τέχνη των μελωδών, η ευρηματικότητα των εκφραστικών σχημάτων και η δυνατότητα αφομοίωσης στοιχείων που προέρχονται όχι μόνο από την πλούσια εκκλησιαστική παράδοση, αλλά και από το χώρο της εξωτερικής μουσικής. […] (Από την έκδοση)

                              Περιεχόμενα

                              -Ήχος Πρώτος
                              Η κάμινος Σωτήρ, Αρσενίου του μικρού\Δοξάσωμεν Τριάδα αχώριστον, Γερμανού Νέων Πατρών\Λίθον ον απεδοκίμασαν, Βαλασίου Ιερέως\Άστρον ήδη ανατέταλκαι, του αυτού\Όρος σε τη χάριτι, και Τύπον της Αγνής λοχείας σου, του αυτού\Τον Ποιμένα των προβάτων, του αυτού\Την φωτοφόρον Νεφέλην, του αυτού\Την Ζωοδόχον Πηγήν, του αυτού\Έφριξε γη, του αυτού\Σε νοητήν Θεοτόκε κάμινον, του αυτού\Τύπον της Αγνής λοχείας σου, Δημητρίου Δομεστίκου\Ωδήν επινίκιον, Πέτρου Μπερεκέτου\Ποίαν σοι επάξιον Ωδήν, του αυτού\Δεύτε σώμα πίωμεν καινόν, του αυτού\Ω θείας ω φίλης, του αυτού\Αποβλεψάμενος ο τύραννος, του αυτού\Έφριξε γη απεστράφη ήλιος, του αυτού\Από του θρόνου κατήλθεν ο ηγεμών, του αυτού\Αύτη η κλητή και αγία ημέρα, του αυτού\Ίδε ην προέφης Προφήτα, του αυτού\Η τρίφωτος ουσία, του αυτού\Εν τη βροντώση καμίνω, του αυτού\Την σην ειρήνην δος ημίν, του αυτού […]
                              -Ήχος Λέγετος\-Ήχος Τρίτος\-Ήχος Τέταρτος\-Ήχος Πλάγιος του Πρώτου\-Ήχος Πλάγιος του Τετάρτου\-Ήχος Βαρύς\-Ήχος Πλάγιος του Τετάρτου\-Τα κατ’ ήχον Κρατήματα

                              Κωδ. Εύδοξος 102125654

                              • Ειρμολόγιον Καταβασιών και Ειρμολόγιον Σύντομον 24.00

                                Συγγραφείς: Πέτρος Πελοποννήσιος, Πέτρος Βυζάντιος Πρόλογος: Γρ. Θ.Στάθης Εκδόσεις: Κουλτούρα Ημ.Έκδοσης: 1825 (1983 β’ανατύπωση 1995)  Σελίδες: 562 (17*24) Σκληρό Εξώφυλλο

                                Η αναστατική έκδοση της α’ εκδόσεως του Ειρμολογίου των Καταβασιών (μέλος αργό ειρμολογικό) του Πέτρου Πελοποννησίου (…) μετά του συντόμου Ειρμολογίου (μέλος σύντομο ειρμολογικό) του Πέτρου Πρωτοψάλτου του Βυζαντίου (…), που εξέδωκε στην Κωνσταντινούπολη ο διδάσκαλος Χουρμούζιος Χαρτοφύλαξ το 1825, φανερώνει δυο πράγματα μαζί· πρώτα, τη σπουδαιότητα που έχει αυτή η αυθεντική έκδοση με την αίγλη και τη λαμπράδα της γνήσιας ασματικής παραδόσεως “κατά το ύφος της μεγάλης του Χριστού Εκκλησίας, ως τα νυν [τον καιρό που την μέλισαν οι δύο αυτοί Πέτροι] ασματομελωδείται εν Κωνσταντινουπόλει”, κι ύστερα τη στροφή και τη θέληση να σκύψουμε στην παράδοσή μας και, αναμερώντας τα διάφορα φτιασίδια, να ανακαλύψουμε το πρωτότυπο και γνήσιο κάλλος που μας εκφράζει σωστά και μας βοηθάει στη λογική λατρεία μας. Το τελευταίο αυτό οφείλεται πολύ και στη φιλόμουση διάθεση του εκδότη που διαισθάνεται το καλό και γνήσιο και κεντρίζει με την απόφασή του αυτή το ενδιαφέρον και των ψαλτών και των πιστών γενικότερα για γνώση της ασματικής παραδόσεως, που γεννάει την ικανότητα της διακρίσεως και στη συνέχεια την αταλάντευτη προτίμηση στα όσα καλά και γνήσια μας παρέδωκαν οι πατέρες μας. (…) (Από τον πρόλογο της έκδοσης)

                                Κωδ. Εύδοξος:102125652

                                • Έλληνες και όργανον-Από την Ύδραυλον του Κτησιβίου έως το Εκκλησιαστικόν Όργανον 5.00

                                  Συγγραφέας: Δίων Αρύβας (Αττικός) Εκδόσεις: (Του Ιδίου) Κουλτούρα  Ημ.Έκδοσης:1993 Σελίδες:64 14*21 Μαλακό Εξώφυλλο

                                  Εκτενής ιστορική αναδρομή. Πλούσιο φωτογραφικό υλικό. Εξώφυλλο Τάκη Παρλαβάντζα

                                  • Έντεχνη Νεοελληνική Μουσική στους Νεότερους Χρόνους 16.00

                                    Συγγραφέας: Καίτη Ρωμανού Εκδόσεις: Κουλτούρα Ημ.Έκδοσης : 2006 Σελίδες: 368 (17*24) Μαλακό Εξώφυλλο

                                    Το βιβλίο αυτό ξεκίνησε να γράφεται ως μια δεύτερη αναθεωρημένη έκδοση της Ιστορίας της Έντεχνης Νεοελληνικής Μουσικής (Κουλτούρα 2000 ). Όμως η ευχή από την οποία τέλειωνε η έκδοση εκείνη (και κλείνει με την παρούσα)  εκπληρώθηκε: Τα νέα στοιχεία που έκτοτε ήρθαν στο φως χάρις στην ανάπτυξη της έρευνας για την ελληνική μουσική τα τελευταία χρόνια, υποχρεώνουν σε τέτοιου μεγέθους αλλαγές, ωστε δεν μπορούμε πια να μιλούμε για αναθεώρηση εκείνης της έκδοσης, αλλά για ένα νέο έργο.

                                    Η κατανόηση του έντεχνου ελληνικού μουσικού πολιτισμού ως μέρος του ευρύτερου Δυτικού πολιτισμού, είναι η μόνη επιδίωξη της συγγραφέως. Η προσπάθεια ποιοτικής αναβάθμισης του πολιτισμού, που χαρακτηρίζει συχνά την ιστοριογραφία απομονωμένων και περιφερειακών περιοχών της Ευρώπης είναι τελείως απούσα. Έτσι, η παρούσα μελέτη ακολουθεί τις νεότερες εξελίξεις της διεθνούς μουσικολογίας, οι οποίες όντως ευνοούν την αποχή από την ανίχνευση εθνικών αριστουργημάτων και μεγαλοφυών. Ο νεότερος ελληνικός μουσικός πολιτισμός εξετάζεται ως αυτό που πραγματικά είναι σήμερα: ετερόφωτος, με πηγή φωτός, τον δυτικό. (. . .)

                                    Κωδ. Εύδοξος: 102125649

                                    • Έργα για πιάνο- Piano Works (Γιάννη Ανδρέου Παπαϊωάννου 1910-1989) CD 5.00

                                      Συνθέτης: Γιάννης Ανδρέου Παπαϊωάννου Ερμηνεία: Αλεξάνδρα Παπαστεφάνου, Philip Nakas Sons LTD 1990

                                      Μουσικό CD σφραγισμένο σε ζελατίνα

                                      1. Κουρσάρικοι χοροί/ Corsair Dances, 2. Oraculum,  3.Νεράιδα /The Fairy, 4. 14 Παιδικά Πορτραίτα /14 Children s portraits 5. 12 Ινβετσιόνες και Τοκάτα /12 Inventions and Toccata  6.Το βαλς των Λευκών Ρόδων/ The WaLtz of white Roses

                                      Κατηγορίες

                                      Καλάθι

                                      Καλάθι