Παλαιοβιβλιοπωλείο - Εκδόσεις
  • Προβολή

Προβολή όλων των 18 αποτελεσμάτων

  • Αναστασιματάριον Πέτρου Εφεσίου 20.00

    Μεταφρασθέν κατά την Νεοφανή Μέθοδον της Μουσικής

    Συγγραφέας: Πέτρος Πελοποννήσιος Εκδόσεις: Κουλτούρα Ημ.Έκδοσης: (1820) 1999 Σελίδες: 298 (17*25) Σκληρό Εξώφυλλο

    Κωδ. Εύδοξος:102125672 

    • Δοξαστάριον Σύντομον 24.00

      Συγγραφέας: Πέτρος Πελοποννήσιος (Λαμπαδάριος) Εκδόσεις: Κουλτούρα Ημ.Έκδοσης: 1820 (1986)| Σελίδες: 466 (17*24) Σκληρό Εξώφυλλο

      Κωδικός Εύδοξος: 102125201 

      • Δοξαστικά 1821 16.00

        Του Ενιαυτού των Δεσποτικών και Θεομητορικών Εορτών

        Συγγραφέας: Πέτρος Πελοποννήσιος (Λαμπαδάριος) Εκδόσεις: Κουλτούρα Ημ.Έκδοσης: 1821 (2002) Σελίδες: 368 (15*22) Σκληρό Εξώφυλλο

        Η έκδοση που έγινε το 1821 στο Παρίσι, με εισαγωγή του Α.Θαμύρη.

        Kωδ. Εύδοξος: 102125666

        • Δοξολογίαι Κατ’ ήχον Σύντομοι και Αργαί 14.00

          Συγγραφέας: Δημήτριος Μαρατσώλας  |  Εκδόσεις: Κουλτούρα  | Ημ.Έκδοσης: 2009 | Σελίδες: 151 (21*28) Μαλακό Εξώφυλλο

          • Ειρμολόγιον Καλοφωνικόν 16.00

            Συγγραφέας: Γρηγόριος Πρωτοψάλτης Επιμέλεια: Θ.Π. Φωκαεύς  Πρόλογος: Γιώργος Αγγελινάρας Εκδόσεις: Κουλτούρα Ημ.’Εκδοσης: 1835 (1983) Σελίδες 308 (14*21) Μαλακό Εξώφυλλο

            Το Καλοφωνικό Ειρμολόγιο αποτελεί συλλογή έντεχνων και μελωδικών καλοφωνικών ειρμών, που μελοποιήθηκαν από ονομαστούς μουσικοδιδάσκαλους της μεταβυζαντινής εποχής.
            Ενώ το σύντομο και αργό Ειρμολόγιο διακρίνονται για την αυστηρή μελωδική δομή, την στερεότητα και την ομοιογένεια της μουσικής φράσης, το μέλος του Καλοφωνικού Ειρμολογίου κινείται με άνεση και συγκρατημένη ελευθερία. Χρησιμοποιεί εκτεταμένες μουσικές γραμμές και πλαστικότατες εναλλαγές επιδιώκοντας, τη δημιουργία ενός περίτεχνου μελωδήματος, με πλούσια εκφραστικότητα και χρωματική λαμπρότητα, ανάλογη με εκείνη που αναδίδουν τα ολόφωτα ψηφιδωτά της Μονής της Χώρας στην Κωνσταντινούπολη.
            Από τα μέσα του ΙΣΤ’ και μέχρι τις αρχές του ΙΘ’ αιώνα το είδος αυτό της βυζαντινής μελουργίας εγνώρισε μεγάλη ακμή και εκτιμήθηκε κατ’ αξίαν η υψηλή ποιοτική του στάθμη, γιατί πράγματι αποτελεί την επιβλητική κορύφωση της Ψαλτικής Τέχνης την περίοδο εκείνη.
            Στο Καλοφωνικό Ειρμολόγιο περιλαμβάνονται πολλές συνθέσεις του “μουσικωτάτου Κυρ Πέτρου του Μελωδού”, που είναι γνωστός περισσότερο με το παρωνύμιο Μπερεκέτης, εξ αιτίας του πλήθους των Καλοφωνικών Ειρμών που ετόνισε. Ανθολογούνται ακόμη αντιπροσωπευτικά μαθήματα σπουδαίων μουσικοδιδάσκαλων, όπως Αρσενίου του Μικρού, Γερμανού, Αρχιεπισκόπου Νέων Πατρών, Βαλασίου, Ιερέως και νομοφύλακος, Δαμιανού Βατοπαιδηνού, Δημητρίου Δομεστίκου, των Πρωτοψαλτών, Παναγιώτη Χαλάτζογλου, Ιωάννη, Δανιήλ και Ιακώβου, Πέτρου Λαμπαδαρίου του Πελοποννησίου, Αθανασίου, Πατριάρχη Ιεροσολύμων (;), των Σιναϊτών Πατέρων, Μελετίου του παλαιού και Μελετίου του νέου, Γεωργίου του Κρητός, καθώς επίσης και δύο ειρμοί των οποίων οι μελουργοί παραμένουν άγνωστοι. […]
            Οι καλοφωνικοί ειρμοί ψάλλονται συνήθως κατά τις πανηγυρικές Λειτουργίες και μάλιστα στη διανομή του αντιδώρου, αλλά και “εις ευθυμίαν τραπέζης”, κάποτε όμως και μετά την αρτοκλασία της Λιτής αντί του καθιερωμένου “Θεοτόκε Παρθένε” του Πέτρου Μπερεκέτη.
            Οι συνθέσεις του Καλοφωνικού Ειρμολογίου απαιτούν εξαιρετικής ποιότητας φωνητικά προσόντα, άρτια μουσική κατάρτιση και μακροχρόνια ψαλτική εμπειρία, γιατί είναι πολύ εύκολο ο εκτελεστής να παρασυρθεί από την παρορμητική του διάθεση και να εκτραπεί σε ακροβατικούς αυτοσχεδιασμούς που παραμορφώνουν και ευτελίζουν το περίλαμπρο, αλλά ευπαθέστατο αυτό είδος της βυζαντινής μελουργίας.
            Το Καλοφωνικό Ειρμολόγιο αποτελεί πραγματικό εντρύφημα για τους μουσικούς, επειδή στα μαθήματα αυτά αντικατοπτρίζεται η έξοχη τέχνη των μελωδών, η ευρηματικότητα των εκφραστικών σχημάτων και η δυνατότητα αφομοίωσης στοιχείων που προέρχονται όχι μόνο από την πλούσια εκκλησιαστική παράδοση, αλλά και από το χώρο της εξωτερικής μουσικής. […] (Από την έκδοση)

            Περιεχόμενα

            -Ήχος Πρώτος
            Η κάμινος Σωτήρ, Αρσενίου του μικρού\Δοξάσωμεν Τριάδα αχώριστον, Γερμανού Νέων Πατρών\Λίθον ον απεδοκίμασαν, Βαλασίου Ιερέως\Άστρον ήδη ανατέταλκαι, του αυτού\Όρος σε τη χάριτι, και Τύπον της Αγνής λοχείας σου, του αυτού\Τον Ποιμένα των προβάτων, του αυτού\Την φωτοφόρον Νεφέλην, του αυτού\Την Ζωοδόχον Πηγήν, του αυτού\Έφριξε γη, του αυτού\Σε νοητήν Θεοτόκε κάμινον, του αυτού\Τύπον της Αγνής λοχείας σου, Δημητρίου Δομεστίκου\Ωδήν επινίκιον, Πέτρου Μπερεκέτου\Ποίαν σοι επάξιον Ωδήν, του αυτού\Δεύτε σώμα πίωμεν καινόν, του αυτού\Ω θείας ω φίλης, του αυτού\Αποβλεψάμενος ο τύραννος, του αυτού\Έφριξε γη απεστράφη ήλιος, του αυτού\Από του θρόνου κατήλθεν ο ηγεμών, του αυτού\Αύτη η κλητή και αγία ημέρα, του αυτού\Ίδε ην προέφης Προφήτα, του αυτού\Η τρίφωτος ουσία, του αυτού\Εν τη βροντώση καμίνω, του αυτού\Την σην ειρήνην δος ημίν, του αυτού […]
            -Ήχος Λέγετος\-Ήχος Τρίτος\-Ήχος Τέταρτος\-Ήχος Πλάγιος του Πρώτου\-Ήχος Πλάγιος του Τετάρτου\-Ήχος Βαρύς\-Ήχος Πλάγιος του Τετάρτου\-Τα κατ’ ήχον Κρατήματα

            Κωδ. Εύδοξος 102125654

            • Ειρμολόγιον Καταβασιών και Ειρμολόγιον Σύντομον 24.00

              Συγγραφείς: Πέτρος Πελοποννήσιος, Πέτρος Βυζάντιος Πρόλογος: Γρ. Θ.Στάθης Εκδόσεις: Κουλτούρα Ημ.Έκδοσης: 1825 (1983 β’ανατύπωση 1995)  Σελίδες: 562 (17*24) Σκληρό Εξώφυλλο

              Η αναστατική έκδοση της α’ εκδόσεως του Ειρμολογίου των Καταβασιών (μέλος αργό ειρμολογικό) του Πέτρου Πελοποννησίου (…) μετά του συντόμου Ειρμολογίου (μέλος σύντομο ειρμολογικό) του Πέτρου Πρωτοψάλτου του Βυζαντίου (…), που εξέδωκε στην Κωνσταντινούπολη ο διδάσκαλος Χουρμούζιος Χαρτοφύλαξ το 1825, φανερώνει δυο πράγματα μαζί· πρώτα, τη σπουδαιότητα που έχει αυτή η αυθεντική έκδοση με την αίγλη και τη λαμπράδα της γνήσιας ασματικής παραδόσεως “κατά το ύφος της μεγάλης του Χριστού Εκκλησίας, ως τα νυν [τον καιρό που την μέλισαν οι δύο αυτοί Πέτροι] ασματομελωδείται εν Κωνσταντινουπόλει”, κι ύστερα τη στροφή και τη θέληση να σκύψουμε στην παράδοσή μας και, αναμερώντας τα διάφορα φτιασίδια, να ανακαλύψουμε το πρωτότυπο και γνήσιο κάλλος που μας εκφράζει σωστά και μας βοηθάει στη λογική λατρεία μας. Το τελευταίο αυτό οφείλεται πολύ και στη φιλόμουση διάθεση του εκδότη που διαισθάνεται το καλό και γνήσιο και κεντρίζει με την απόφασή του αυτή το ενδιαφέρον και των ψαλτών και των πιστών γενικότερα για γνώση της ασματικής παραδόσεως, που γεννάει την ικανότητα της διακρίσεως και στη συνέχεια την αταλάντευτη προτίμηση στα όσα καλά και γνήσια μας παρέδωκαν οι πατέρες μας. (…) (Από τον πρόλογο της έκδοσης)

              Κωδ. Εύδοξος:102125652

              • Ερμηνεία της Εξωτερικής Μουσικής 5.50

                Και Εφαρμογή Αυτής εις την Καθ ‘ημάς Μουσικήν

                Συγγραφέας: Κωνσταντίνος Πρωτοψάλτης Εκδόσεις: Κουλτούρα Ημ. Έκδοσης: 1834 (ανατύπωση) Σελίδες: 88 (14*21) Μαλακό Εξώφυλλο

                Στοιχειώδης Διδασκαλία περί της εξωτερικής Μουσικής, συνοπτικώς πραγματευομένη περί των κατ’ αυτήν Σοχπέδων και Μακαμίων λεγομένων, έτι δε και Νημίων, και άλλων τινων των οποίων η μάθησις δύναται να γένη εύκολος εις τους επιθυμούντας ν’ αποκτήσωσι ταύτην.

                Ερ. Δια να λάβω ιδέαν τινα περί της εξωτερικής Μουσικής, δύνασαι να μοι δώσης διδασκαλίαν τινα και περί αυτής εν συντομία;
                Απ. Πολλάκις εξετάσας περί πολλών πραγμάτων της εξωτερικής Μουσικής από τους ειδήμονας αυτής, εύρον πολλήν διαφοράν μεταξύ αυτών και ασυμφωνίαν, όθεν παραλαβών ό,τι μοι εφάνη ορθώτερον, το μετέφερα εις την ημετέραν Μουσικήν, τουτέστι τα Μακάμια και τους Όρους αυτών, τα Νήμια και οι Σοχπέδες, καταστρώσας ταύτα ως εις σχήμα Ταμπουρίου, και συμπαραλαβών αυτά υπό έτερον κανόνα, τα ετόνισα όσον ηδυνάμην δια των ημετέρων φωνών προς γνώσιν και κατάληψιν των κανόνων εκείνων, άτινα αντεξέτασα και παρέβαλα με τους ημετέρους ήχους.
                Ερ. Η εξωτερική Μουσική εις τι έχει σαφεστέραν την απόδειξιν;
                Απ. Εις το παρ’ αυτή λεγόμενον Ταμπούρι.
                Ερ. Πόσους περδέδες περιέχει το Ταμπούριον;
                Απ. Δεκαέξ, μετά του ίσου, ήτοι του ανεωγμένου περδέ. […] (Από την έκδοση)

                Κωδ. Εύδοξος: 4196 5247

                 

                 

                 

                 

                 

                 

                 

                 

                 

                 

                • Η Αγία και Μεγάλη Εβδομάς- Βυζαντινή Εκκλησιαστική Μουσική 24.00

                  Συγγραφέας: Εμμανουήλ Φαρλέκας Εκδόσεις: Κουλτούρα Ημ.Έκδοσης: 2008 Σελίδες: 422 (18*24) Σκληρό Εξώφυλλο

                   Απόσπασμα προλόγου: Η ένθερμος αφ’ ενός υποδοχή, ης έτυχε το προ διετίας εκδοθέν μουσικόν “Τριώδιόν” μου και αι ευμενείς υπέρ αυτού κρίσεις περισπουδάστων μουσικολόγων και δοκίμων ιεροψαλτών, αφ’ ετέρου δε η αξίωσις και αι παροτρύνσεις πλείστων εκ των λαβόντων το εν λόγω έργον μου, όπως προβώ εις την έκδοσιν της “Μεγάλης Εβδομάδος”, του “Πεντηκοσταρίου” και λοιπών συνθέσεών μου, παρέσχον μοι το θάρρος να αποταθώ προς τους απανταχού της Ελλάδος μουσικολόγους και ιεροψάλτας αναγγέλλων την έκδοσιν του παρόντος υπό τον τίτλον “ΜΕΓΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΣ” λιτού έργου μου και ζητήσω την υποστήριξιν αυτών. Πράγματι δε τόσον οι εκτιμήσαντες τας προηγουμένας τύποις εκδοθείσας συνθέσεις μου, όσον και αι ευμενείς παρ’ αυτών πληροφορίας λαβόντες έσπευσαν εκθύμως δια της εν τοις συνδρομηταίς της παρούσης εκδόσεως εγγραφής αυτών να με ενθαρρύνωσιν, όπως επιληφθώ του έργου.
                  Περιλαμβάνει δε η “ΜΕΓΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΣ” μου, ως ανήγγειλα, ολόκληρον το Ασματικόν μέρος των από της εσπέρας της Κυριακής των Βαΐων μέχρι του Μεγάλου Σαββάτου Ιερών Ακολουθιών εν πάση λεπτομερεία μετά της Τυπικής Διατάξεως αυτών, εις τρόπον ώστε ο χρησιμοποιών το βιβλίον μου τούτο Ιεροψάλτης να διευκολύνηται σπουδαίως εις την άμεμπτον και κανονικήν άσκησιν του έργου αυτού, διότι δεν θα περιέρχηται εις την ανάγκην να καταφεύγη εκάστοτε εις το Τυπικόν και εις διάφορα Μουσικά Βιβλία, ήτοι Δοξαστάρια, Ειρμολόγια, Ανθολογίας κ.τ.λ. προς εύρεσιν και εκτέλεσιν των διαφόρων Μαθημάτων και Τροπαρίων των Ασματικών Ακολουθιών της Μεγάλης Εβδομάδος.

                  Περιεχόμενα

                  Αφιέρωσις
                  Αντί Προλόγου
                  Σημείωμα περί ρυθμού και τινες παρατηρήσεις
                  Της φωνής χρήσις, προφύλαξις, καλλιέργεια (σύντομ. μελέτη) Βιβλιοκρισίαι τινές επί του προεκδοθέντος Μουσ. Τριωδίου μου
                  Τη Κυριακή των Βαΐων εσπέρας: Ο Όρθρος της Μεγάλης Δευτέρας (Ακολουθία του Νυμφίου)
                  Τη Μεγάλη Δευτέρα πρωί: Ο Εσπερινός μετά της Προηγιασμένης
                  Τη Μεγάλη Δευτέρα εσπέρας: Ο Όρθρος της Μεγάλης Τρίτης (Ακολουθία Νυμφίου)
                  Τη Μεγάλη Τρίτη πρωΐ: Ο Εσπερινός μετά της Προηγιασμένης
                  Τη Μεγ. Τρίτη εσπέρας: Ο Όρθρος της Μεγάλης Τετάρτης (Ακολουθία Νυμφίου)
                  Τη Μεγ. Τετάρτη πρωΐ: Ο Εσπερινός μετά της Προηγιασμένης
                  Τη Μεγ. Τετάρτη εσπέρας: Ο Όρθρος της Μεγ. Πέμπτης (Ακολουθία Νιπτήρος)
                  Τη Μεγ. Πέμπτη πρωί: Ο Εσπερινός μετά της Θ. Λειτουργίας του Μεγ. Βασιλείου
                  Τη Μεγ. Πέμπτη εσπέρας: Η Ακολουθία των Αγίων Παθών (Όρθρος της Μεγ. Παρασκευής)
                  Τη Μεγ. Παρασκευή πρωί
                  Α’. Η Ακολουθία των Μεγάλων Ωρών
                  “Σήμερον κρεμάται επί ξύλου” υπό Εμμ. Βαμβουδάκη
                  Β. Ο Εσπερινός του Μεγ. Σαββάτου (Ακολουθία της Αποκαθηλώσεως)
                  Τη Μεγάλη Παρασκευή εσπέρας. Ο Όρθρος του Μεγάλου Σαββάτου (Επιτάφιος Θρήνος)
                  Τω Μεγάλω Σαββάτω πρωί: Ο Μέγας Εσπερινός της Αναστάσεως μετά της Θ. Λειτουργίας του Μ. Βασιλείου

                  • Η Παρασημαντική της Βυζαντινής Μουσικής 23.80

                    Ήτοι Ιστορική και Τεχνική Επισκόπησις της Σημειογραφίας της Βυζαντινής Μουσικής από των Πρώτων Χριστιανικών Χρόνων Μέχρι των Καθ’ημών

                    Συγγραφέας: Κων/νος Αλ. Ψάχος Εισαγωγή: Γεώργιος Χατζηθεοδώρου Εκδόσεις: Κουλτούρα Ημ.Έκδοσης: 1917 (1978)  Σελίδες: 328 (17*24) Μαλακό Εξώφυλλο

                    Κωδ. Εύδοξος: 102125638

                    • Θεωρητικόν Μέγα της Μουσικής 15.90

                      Αθήνα 2003 (1977)  Χρύσανθος εκ Μαδύτων σελ. 210 Μαλακό Εξώφυλο 14*21 isbn 9789608431614

                      ΚΩΔ. ΕΥΔΟΞΟΣ 102125121

                      • Λεξικόν της Ελληνικής Εκκλησιαστικής Μουσικής 14.00

                         

                        Συγγραφέας: Κυριάκος Φιλόξενος Εφεσιομάγνης Εκδόσεις: Κουλτούρα Ημ.Έκδοσης: 1868 (2003) | Σελίδες: 188(21*30) Μαλακό Εξώφυλλο

                        • Ο Ακάθιστος Ύμνος εις την Υπεραγίαν Θεοτόκον 6.00

                          Συγγραφέας: Εμμανουήλ Φαρλέκας Εκδόσεις: Κουλτούρα Ημ.Έκδοσης: 1931 (2003) Σελίδες:80 Διαστάσεις: 17*24 Μαλακό Εξώφυλλο

                          • Πεντηκοστάριον -Ασματικόν Μέρος Από Της Κυριακής Του Πάσχα Μέχρι της Κυριακής των Αγίων Πάντων 24.00

                            Βυζαντινή Εκκλησιαστική Μουσική (Περιλαμβάνει το Ασματικόν Μέρος των από της Κυριακής του Πάσχα μέχρι της Κυριακής των Α.Πάντων Ιερών Ακολουθιών)

                            Συγγραφέας: Εμμανουήλ Φαρλέκας  Εκδόσεις: Κουλτούρα  Ημ.Έκδοσης: (1935) 2000  Σελίδες: 500 (17*24) Σκληρό Εξώφυλλο

                            • Στοιχειώδης Διδασκαλία της Εκκλησιαστικής Μουσικής 6.00

                              Εκπονηθείσα επί τη βάσει του ψαλτηρίου

                              Συγγραφέας: Μουσική Επιτροπή του Οικουμενικού Πατριαρχείου Εκδόσεις: Κουλτούρα Ημ. Έκδοσης: 1888 (ανατύπωση) Σελίδες: 64 (14*21) Μαλακό Εξώφυλλο

                              • Συμβολαί εις την Ιστορίαν της Εκκλησιαστικής Μουσικής (Δεμένο) 28.00

                                Από των Αποστολικών Χρόνων άχρι των Ημερών Ημών

                                Συγγραφέας: Γεώργιος Παπαδόπουλος Εκδόσεις: Κουλτούρα Ημ.Έκδοσης:1890 (1977,2002 εκδ.Γ)| Σελίδες: 628 (17*24) Σκληρό Εξώφυλλο

                                Πρόλογος\ Προεισαγωγή\ Μέρος Α: Η Εκκλησιαστική Μουσική Από Των Αποστολικών Χρόνων Μέχρις Ιωάννου Του Δαμασκηνού
                                Μερος Β:Ιωάννης Δαμασκηνός Ο Της Ιεράς Βυζαντινής Μουσικής Μεταρρυθμιστής\ Μερος Γ:Η Εκκλησιαστική Μουσική Από Του Ογδόου Μ.Χ. Αιώνος Μέχρι Των Καθ΄ Ημάς Χρόνων
                                Το Συμπέρασμα
                                Πίναξ Αλφαβητικός Των Εν Τη Παρούση Βίβλω Περιεχομένων Κυρίων Ονομάτων Και Πραγμάτων

                                Κωδ. Εύδοξος: 10212 52 33

                                • Τριώδιον-Εκκλησιαστική Μουσική 24.00

                                  Συγγραφέας: Εμμανουήλ Φαρλέκας Εκδόσεις: Κουλτούρα Ημ.Έκδοσης: 2006 Σελίδες: 494 (17*24) Σκληρό Εξώφυλλο

                                  Περιεχόμενα: Αφιέρωσις, Έγκρισις Ιεράς Συνόδου, Αίτησις εκδότου προς την Ι. Σύνοδον, Έκθεσις Επιτροπής, Οδηγίαι και παρατηρήσεις επί του Ιεροψαλτικού έργου, Οδηγίαι δια την χρήσιν συγκεκομμένων λέξεων και σημείων
                                  1. Κυριακή του Τελώνου και Φαρισαίου. Ιδιόμελα και Δοξαστικόν Εσπερινού, Δοξαστικόν Αποστίχων, Καταβασίαι αργοί και σύντομοι, ο Ν’ ψαλμός “Ελέησόν με ο Θεός” εις ήχον πλ. δ’, “Της μετανοίας άνοιξόν μοι”, “Την Τιμιωτέραν” μετά της Καταβασίας της Θ’ ωδή, Ιδιόμελα και Δοξαστικόν των Αίνων
                                  2. Κυριακή του Ασώτου. Ιδιόμελα και Δοξαστικά Εσπερινού και Αποστίχων, Καταβασίαι, “Την Τιμιωτέραν”, Ιδιόμελα και Δοξαστικόν των Αίνων
                                  3. Σάββατον των Κεκοιμημένων. Δοξαστικά Εσπερινού και Αποστίχων, Απολυτίκια, Καταβασίαι, “Τιμιωτέρα”, Δόξα Αίνων και Αποστίχων, Κοντάκιον
                                  4. Κυριακή της Απόκρεω. Δοξαστικά Εσπερινού και Αποστίχων, Καταβασίαι αργαί και, σύντομοι, Ιδιόμελα και Δοξαστικόν των Αίνων (διπλούν), Κοντάκιον
                                  5. Κυριακή της Τυρινής. Δοξασιικά Εσπερινού και Αποστίχων, Ιδιόμελα και Δοξαστικόν των Αίνων, Κοντάκιον
                                  6. Κυριακή της Τυρινής Εσπερινός. […]
                                  7. Μεγάλη Τεσσαρακοστή
                                  8. Καθαρά Δευτέρα (πρωΐ)
                                  9. Μέγα Απόδειπνον
                                  10. Τρίτη Α’ Εβδομάδος
                                  11. Τετάρτη Α’ Εβδομάδος
                                  12. Πέμπτη Α’ Εβδομάδος
                                  13. Παρασκευή Α’ Εβδομάδος
                                  14. Σάββατον Α’ Εβδομάδος
                                  15. Κυριακή της Ορθοδοξίας
                                  16. Τη αυτή Κυριακή Εσπέρας
                                  17. Β’ Εβδομάς
                                  18. Β’ Κυριακή των Νηστειών
                                  19. Τη αυτή Κυριακή Εσπέρας
                                  20. Γ’ Εβδομάς
                                  21. Γ’ Κυριακή Νηστειών (Σταυροπροσκυνήσεως)
                                  22. Τη Γ’ Κυριακή Εσπέρας
                                  23. Δ’ Εβδομάς
                                  24. Δ’ Κυριακή Νηστειών
                                  25. Τη Δ’ Κυριακή Εσπέρας
                                  26. Ε’ Εβδομάς
                                  27. Ακολουθία Μεγάλου Κανόνος
                                  28. Ο Ακάθιστος Ύμνος
                                  29. Ε’ Κυριακή Νηστειών
                                  30. Τη Ε’ Κυριακή Εσπέρας
                                  31. Εβδομάς προ των Βαΐων
                                  32. Σάββατον του Λαζάρου
                                  33. Κυριακή των Βαΐων
                                  34. Κυριακή των Βαΐων Εσπέρας
                                  ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ:
                                  Α’ ΚΑΤΑΝΥΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΑΡΤΥΡΙΚΑ ΤΩΝ ΟΚΤΩ ΗΧΩΝ
                                  Β’ Η ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΗΓΙΑΣΜΕΝΩΝ
                                  Γ’ Η ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
                                  Δ’ «ΤΗΣ ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ ΑΝΟΙΞΟΝ ΜΟΙ»
                                  Ε’ Ο ΑΚΑΘΙΣΤΟΣ ΥΜΝΟΣ

                                   

                                  • Χορδή Βυζαντινής Μουσικής – Θεωρητικόν 12.00

                                    ΣυγγραφέαςΧαράλαμπος Οικονόμου Εκδόσεις: Κουλτούρα Ημ.Έκδοσης: 2004 (1940) Σελίδες: 304 (14*21) Μαλακό Εξώφυλλο

                                     

                                     

                                    Κατηγορίες

                                    Καλάθι

                                    Καλάθι